Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 503 ggr
Maria
12/14/18, 6:16 AM

Godmorgon fredag 14 december

Godmorgon på er från ett Göteborg med nästan 2 minusgrader .Brrrr😃

Min man ska åka till min bror och svägerska denna helgen för att gå på julmarknad i Forsvik vid Göta Kanal. Den lär vara så fin.🙂

Jag är jätte förkyld men jag skulle ändå inte åka med. Jag skulle varit barnvakt istället men har fått ställa in det.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fransu
12/14/18, 7:12 AM
#1

God morgon!

Min förkylning har lagt till rethosta nu också. Inte lätt att sova då. Gick och la mig i soffan i natt för att min man skulle få en chans att få lite sömn.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
12/14/18, 7:21 AM
#2

#1 Usch vad jobbigt. Hoppas du kryar på dig.

Jag har legat två nätter gästrummet. Jag snarkar ännu värre nu när jag är förkyld och täppt i näsan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fransu
12/14/18, 7:32 AM
#3

#2 Jag tror faktiskt jag är på bättringsvägen, trots att det inte ser ut så när jag ser mig i spegeln. 😃 Men näsan har slutat rinna och jag känner mig något piggare än jag gjorde några dagar sen. Så det finns hopp.

Krya på dig du också!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

aggeelin
12/14/18, 7:41 AM
#4

Godmorgon! Krya på er alla förkylda! Förkylning är verkligen jobbigt fast det anses banalt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
12/14/18, 7:49 AM
#5

God morgon

Jag har fått en telefontid hos ögonläkaren och förhoppningsvis så får jag en läkartid lite senare idag. Typiskt att allt krockar.

Klockan nio ska jag vara med Polly hos veterinären i Enköping.klockan nio har jag telefontid. Ögonläkaren finns i Uppsala, Tjugo över nio har vi tid för besiktning av bilen. Som tur är så ligger besiktningen och veterinären bredvid varandra.

Krya på er alla sjuklingar och he en så bra fredag ni  bara kan.

Stolt ägare till fem La permer

Fransu
12/14/18, 8:17 AM
#6

#4 Jag har flera i min närhet just nu som kämpar mot mycket värre sjukdomar än förkylningar. Så jag tänker varje dag när jag vill tycka lite synd om mig själv att jag faktiskt bara är lite förkyld. Det är jobbigt att vara förkyld, men lite banalt är det i jämförelse med mycket annat.

#5 Oj, låter som en hektisk dag. Hoppas allt flyter på och hoppas du får positiva besked av ögonläkaren.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Soligajag1
12/14/18, 8:32 AM
#7

Gomorron denna Fredag , -2 här med ! Idag blir det lite kurs, sen hem o baka .

Krya på er Maria o Fransu , usch va jobbigt .  Hoppas ni överlever förkylningen!!! 

Kramar om 🤗

HH 🙂

MonicaLagerquist
12/14/18, 9:19 AM
#8

Dumma sjukvården. Fick frågan varför jag inte ringt tidigare. Jag hade ju hoppats att slippa åka in.Nåväl jag tjatade till mig en tid kvart i elva. Vi bör hinna dit.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
12/14/18, 10:43 AM
#9

Jag hann till ögonkliniken. Här lär jag väl få sitta i ett par timmar. Skickade iväg mannen på lite ärenden.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
12/14/18, 10:09 PM
#10

Fick hjälp hyfsat snabbt. Träffade en läkare som tog mig på allvar. Han hjälpte mig och letade rätt och skrev ut en medicin som jag tål.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: