Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 384 ggr
Tant Grön
12/12/18, 6:32 PM

Ullared

Brukar ni åka till Ullared och handla?

Annons:
flocken
12/12/18, 6:34 PM
#1

Aldrig! Skulle aldrig åka dit. Åh fy vilken mardröm. Min Sociala fobi o panikångest skulle utlösas direkt. Jag handlar inte ens mat om det är för mkt bilar på parkeringen vid affären.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tant Grön
12/12/18, 6:37 PM
#2

#1 Förstår dig, det är väldigt stressigt och rörigt där. Länge sedan jag var där.

MonicaLagerquist
12/12/18, 6:46 PM
#3

Jag har varit där en gång. 1988. Inga planer på att åka dit igen

Stolt ägare till fem La permer

Farwuq
12/12/18, 6:49 PM
#4

Jag var där 1982.
Jag har sett nog.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Tuulikki]
12/12/18, 6:54 PM
#5

Några gånger om året, ibland fler och ibland färre. Bor 30 minuter bort så kan enkelt välja lugna dagar & tider.

Soligajag1
12/12/18, 6:54 PM
#6

Jag va där 1996 , usch o fy , , ingen mer gång.

HH 🙂

Annons:
Tant Grön
12/12/18, 7:02 PM
#7

Hemskt på den tiden  när det var timslånga köer. Var där en gång då, det var vinter och kallt, vi frös. När vi var framme så stoppade vakten kön just före oss. Fast nog kunde man göra bättre fynd förr?
Nu är det väl aldrig några köer, tror jag.

Fridaaaa
12/12/18, 7:39 PM
#8

Nej aldrig varit där och vet inte om jag någonsin kommer göra det heller
Avskyr såna stora varuhus med massa folk och långa köer

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
12/13/18, 7:53 AM
#9

Över min döda kropp att jag åker dit igen….😃

Nej sådana ställen är inget för mig alls.Några av mina arbetskamrater brukar åka en gång om året med övernattning men det är absolut inget jag skulle göra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fransu
12/13/18, 8:11 AM
#10

Vi åker dit ungefär 2 gånger om året. Vi väljer noga dagar då det är mindre folk där. Men jag behöver några dagar att återhämta mig efteråt. 😃

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Åsa S
12/13/18, 2:26 PM
#11

Jag var där för ca 2år sedan och aldrig igen , jag köpte inte så mycket jag ville mest bara gå ut igen men min man shoppade lite. Men ingen av oss har minsta sug åka dit igen och så billigt var det inte det finns andra butiker som är billigare på många saker.

akvarium123
12/13/18, 2:40 PM
#12

Det där är min drömaffär! Åker dit en gång per år och bilen är alltid fullpackad när man åker tillbaka med massvis med klädesplagg!

Men Ullared på Kanal 5 tycker jag inte alls om.

JMW
12/13/18, 4:05 PM
#13

Jag var där i september. Vi hade tjejträff och bodde två nätter i Ullared. Jag var in på GeKås för att kika. Då var redan alla julsaker framme…

Detta var på sen lördag och vi stod i kassakö i en dryg timme. Jag handlade för 150 kronor. Inte tyckte jag det var speciellt billigt heller. Inget som är värt att åka 27 mil för. Jag får tag på allt jag behöver i min stad.

Annons:
Upp till toppen
Annons: