Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 230 ggr
MonicaLagerquist
12/12/18, 2:39 PM

Julkort och kalendrar på posten

Är det fler som får julkort och kalendrar från olika organisationer som ni inte beställt.

Sakerna kostar ingen men de skickar med inbetalningskort så kan man skänka den summa man vill?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Carmarino
12/12/18, 3:16 PM
#1

Brukar få en hundkalender. Har aldrig betalat något, så jag förstår inte varför de fortsätter skicka den till mig.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

MonicaLagerquist
12/12/18, 3:30 PM
#2

Jag har fått en hundkalernder i år Plus en massa julkort.Betalat heller aldrig in något.

Stolt ägare till fem La permer

Lona
12/12/18, 3:35 PM
#3

Ja, jag får från Synskadades riksförbund eller något liknande. Känns inte helt bra eftersom jag inte vill betala för något jag inte har beställt, samtidigt är det fina saker för ett gott ändamål. Men OM jag skulle skänka pengar vill jag välja själv, och då går de till något helt annat. En liten ful tanke är att de utnyttjar folks dåliga samvete men så kanske det inte alls är?


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

MonicaLagerquist
12/12/18, 3:49 PM
#4

#3 Tror du har rätt i att de försöker utnyttja folk.

Jag jag inte beställt något vill jag inte betala.vill jag skänka pengar så gör jag det utan att få saker

Stolt ägare till fem La permer

Maria
12/12/18, 4:34 PM
#5

Sist fick jag från "hand och fotmålarna" så visst dimper det ner ett och annat.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: