Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 332 ggr
Maria
2018-12-12 06:05

Godmorgon onsdag 12 december

Godmorgon  på er. Jag skrev precis fredag men min man sa att det är onsdag. Usch vad jag trasslar till det ibland.

Vi har i alla fall plusgrader.

Hoppas ni får en bra onsdag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
2018-12-12 07:20
#1

Godmorgon! Jag lyckades gå in i ett mörkt rum för att ställa in en blomma och snubblade på en låda julsaker. Allt gick bra men det var en rejäl vurpa. Skrapade bort en strimma här på ena benet och slog i ett kindben. Det är spännande på morgonen innan belysningen har tänts.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2018-12-12 07:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Nu mot jobbet. Praktisk undervisning hela dagen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

akvarium123
2018-12-12 08:35
#3

Godmorgon på er!

Idag blir en lugn dag för mig där dagen kommer gå ut på att bara köpa julklappar inför julafton med en kompis som jag inte brukar vara med så mycket men där vi börjats umgås mer och mer. 

Så då ska vi äta någon god lunch ute och även köpa julklappar till våra familjer. Det kan väl inte bli en bättre dag än att strosa runt på stan och köpa julklappar?? 

Jag älskar verkligen att köpa saker som jag kan ge bort. Tyvärr är jag inte lika bra på att slå in paket. Så det är därför jag gör det så enkelt för mig som möjligt genom att be kassapersonalen göra det åt mig som faktiskt slår in snyggt till skillnad från mig🙂

Ha nu en bra Onsdag!

MonicaLagerquist
2018-12-12 08:48
#4

God morgon

Idag står att göra julköttbullar på dagens att göra lista.

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
2018-12-12 09:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Mårning - ingen bra start aggeelin, har gjort liknaden vurpor och de gör ont. Tur du inte stukade nån fot/hand. 

Jag är ledig och det blir en promenad om en stund. 

Igår var vi på Röe Gård på afternoon tea med julkänsla - otroligt gott, där personalen bakat kakor, smoothies, scones, ostpinnar, gjort marmelad och julgodis. Cafeet var fullt till sista stol - tur man kan förbeställa plats. Vi var 4 personer och med massa tjöt o skratt. 

Jag håller ju nere på mina kolhydrater och låter gärna bli spannmål, men nu blev det ett undantag, och denna gången gick det bra utan att min IBS vaknade. 🙂

En sista bild innan vi åkte hem, bordet nästan tomt. 

Om ni semestrar i Bohuslän så ge Röe gård ett besök. Underbart ställe.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

flocken
2018-12-12 14:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#6

Måste bara visa dessa bilder på min praktikant och för dagen våra 9 hundar. Vid tillfället gick vi över en övergiven gård långt ute i skogen. Hon vek av o alla hundar följde henne som ett band. O alla lösa.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Maria
2018-12-12 16:33
#7

#1 Vilken start på dagen😉

#3 Hoppas du hittade det du ville ha.

#4 Skönt att vara ute i god tid.

#5 Så gott det ser ut.

#6 Duktiga hundar. Huset ser nästan lite kusligt ut.

Här har inte hänt så mycket. Min man är ledig mot sin vilja ända till 12 januari.😃 Han har så mycket innestående arbetstid som han måste ta ut.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2018-12-12 16:48
#8

Jag går inte för nära huset. Får ett sånt tryck över bröstet o svårt att andas. Alltid älskat detta hus. Men på håll

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2018-12-12 17:03
#9

Spännande med gamla övergivna ställen. Hur länge har det varit obebott tro?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

akvarium123
2018-12-13 14:35
#10

#7 Jag hittade det jag skulle ha tyvärr var det ett annat problem som uppstod som är ett ganska vanligt problem hehe😂

Jag köpte lite för mycket saker. Eller väldigt mycket mer än vad jag egentligen skulle ha🙂 Men nu är hälften av alla paket som ska inhandlas klara. Resten tar jag utomlands😉

flocken
2018-12-13 15:11
#11

#9 Jag har vetat om det i 16 år. Har varit o tittat in o allt ser gammalt ut. Så långt ut det ligger så måste det varit öde riktigt länge

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: