Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 420 ggr
Maria
2018-12-11 06:10

Godmorgon tisdag 11 december

Godmorgon på er.

Vi ska strax iväg men "nya" lilla katten Greta för att kastreras. De andra två katterna har också fastat inatt så just nu har vi tre bistra katter😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
2018-12-11 07:26
#1

Godmorgon ! 

Ojojoj, , inte kul!! Lycka till!! Håller tummarna  för er idag!! 

Kram 🤗

HH 🙂

aggeelin
2018-12-11 07:47
#2

Godmorgon! Tre grader varmt ute och ingen snö. Önskar att snön som kom kunde fått ligga kvar. Så skönt att få kastrering gjord Maria men de bistra katterna är jobbigt :) ändå!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
2018-12-11 07:56
#3

Mårning. Onöjda katter kan sänka vilken morgon som helst Maria. 😃

Själv ska jag åka till en bekant o tjöta bort en lunch lite senare idag. en promenad på morgonen blir det. Sen ska jag lura på julklappar till brorsans småtjejer - de är de enda som jag köper nåt till. 

Brorsan fyller på lördag- så en sväng förbi Kahls kaffe och hitta lite gott kaffe och chokladpraliner, tror jag blir bra

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2018-12-11 08:09
#4

Denna veterinären sa att Greta är max 5 år så hon och Lakritz är i så fall jämnåriga. Vi ska hämta henne klockan 13.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2018-12-11 09:03
#5

God morgon

Så skönt för Greta att få bli kastrerad.

Idag ska vi in till Uppsala med svärmor. Hon ska på RTG för bentätskoll.

Mannen ska passa på att hämta ut sina glasögon som så lägligt blev klara igår.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
2018-12-11 12:59
#6

#4 intressant att få veta hur gammal hon är. Undrar var hon bott förut?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Soligajag1
2018-12-11 14:14
#7

#5 Hoppas kvällen fortsätter i lugn o ro utan missöden ! Kram kram 😀❤️👍

HH 🙂

Maria
2018-12-11 20:55
#8

Greta är deppig med sin tratt men hon har ätit i alla fall och hon är inte lika vinglig nu som när vi hämtade henne.

Hon hade förstorad livmoder som också var inflammerad så det var i grevens tid hon kastrerades. Hon har förmodligen haft ont innan sa veterinären.

Vi känner ju inte Greta så bra ännu så jag har bara tyckt att hon var en ovanligt trevlig och kelig katt. Ligger gärna bredvid i soffan.Visserligen gillar hon inte när vi lyft henne men hon har kanske haft ont i buken😕

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2018-12-11 22:27
#9

Ojoj, . Lilla söta Greta . Va skönt att det gick bra , hon får ta det lugnt nu , bli extra ompysslad ! 😀😻😸❤️

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: