Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 299 ggr
Maria
12/8/18, 8:07 AM

Godmorgon lördag 8 december

Godmorgon på er. I dag verkar iFokus fungera som vanligt igen😉

Hoppas ni får en fin lördag.

Vi ska veckohandla och så har jag gjort mitt första "träningspass" jag fått av sjukgymnasten. Två gånger om dagen ska jag göra övningarna. Hoppas det hjälper🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
12/8/18, 8:12 AM
#1

God morgon

Mörkt ute så jag väntar en liten stund innan jag går ut med hunden,

Tvättar sängkläder och små städar lite. Mannen är ute och jagar älg.

Stolt ägare till fem La permer

Tant Grön
12/8/18, 8:58 AM
#2

#1 Är dom fortfarande lovliga? Hoppas ert kök är någorlunda färdigt då, ifall han får en älg. Min pappa var jägare så jag vet att det är mycket att ta hand om, även fast dom delade upp älgen.

Här är det gråmulet och skall nog vara så hela dagen. Skall ut och handla lite sen och baka bröd har jag tänkt.

Soligajag1
12/8/18, 9:13 AM
#3

Godmorgon denna gråa Lördag , 8:e December 🙂

Idag ska jag till min syster och julpyssla . 

Det ska bli så roligt !! 

#0 Lycka till med träningspasset . Önskar er med en toppenfin Lördag !

HH 🙂

JMW
12/8/18, 9:16 AM
#4

Morrn, eller det är väl nästan förmiddag. Sov ruskigt länge idag. Vaknade halvnio. Fast det behövdes för jag har inte sovit en hel natt på länge. 

Igår kväll var vi på julbord på Stadshotellet här i stan. Oj, oj så gott det var. Oj, oj så mätta vi var när vi åkte hem. 😃

Mooniq
12/8/18, 9:40 AM
#5

Morrn. Slömorgon framför tvn. Igår var jag på julbord med mina arbetskollegor, Jag är mätt fortfarande. otroligt god mat men som vanligt så äter man för mycket. Idag blir det hemmapyssel och en promenad. Grå himmel och vädergudarna lovar regn men just nu är det uppehåll. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
12/8/18, 10:11 AM
#6

#2 Han är bara gästjägare så han får inget kött.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Upp till toppen
Annons: