Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 285 ggr
Maria
2018-12-06 07:01

Godmorgon torsdag 6 december

Jag skrev ett inlägg men har tydligen glömt att posta😉

Godmorgon på er.

Jag ska iväg till en ny sjukgymnast för hundrade gången och det känns alltid lika hoppfullt. Efter det ska jag besöka sonen och lille barnbarnet en sväng.

Hoppas ni alla får en fin torsdag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
2018-12-06 07:03
#1

Vår lille nye katt Greta har slutat löpa och börjar bli sig själv igen. Hon har varit hos oss sedan 2 november nu så hon har verkligen bott in sig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Tuulikki]
2018-12-06 07:35
#2

Idag fyller min lille vovve 11 år! ⭐️ Strax efter lunch ska jag till frisören. Dags för klippning och färgning. Har aldrig färgat hos frisör förr. Och klippt mig hos frisör har jag inte gjort på flera år.

Maria
2018-12-06 07:36
#3

#2 Grattis till lille vovven🌺

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2018-12-06 09:15
#4

God morgon

Idag ska jag försöka att få till lite vettiga bilder på Zoo.En uppfödare nere i Malmö är intresserad av honom.Vi får väl se hur det går.Just nu far alla kattungarna runt som popcorn.

Stolt ägare till fem La permer

[Tuulikki]
2018-12-06 12:01
#5

#3 han tackar 😄

aggeelin
2018-12-06 13:01
#6

Efter lunch och nu skiner solen! Fyra plus ute!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2018-12-06 15:15
#7

Hemma igen och nu började det regna så jag klarade mig precis🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
2018-12-06 18:30
#8

Jag har haft en ledig dag och varit på fikaturné. Så idag har det varit mängder av kaffe, tjöt & skratt. En kompis till mig går sjukskriven för hon provade klättervägg och missade och föll olyckligt och fick armbågen ur led, men hon var på gott humör och så snart armbågen är ok så är det nytt försök på klätterväggen. 🙂

Jag har skickat iväg en jobbansökan - men en kvalificerad gissning är att jag inte har en chans - men känns ändå bra att jag skickade pappren. Jag har ett underbart jobb men ibland läser man jobbannonser som kittlar nyfikenheten 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Upp till toppen
Annons: