Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 350 ggr
Maria
2018-11-18 06:36

Godmorgon söndag 18 november

Godmorgon på er.

Vi har 6 grader ute och jag är glad bara det håller sig ovanför nollan😃 Hoppas ni får en fin söndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
2018-11-18 07:10
#1

Mårning. Idag blir det först lite slömorgon, sen iväg till Strömstad och göra en promenad med mina kompis o hennes fina vovve och sen hem igen och börja jobba kl 15. Blir en bra dag. 07,10 visar mätaren 3.1 plusgrader på utsidan.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2018-11-18 07:56
#2

God morgon

Mannen är ute och jagar älg.Jag vet inte om jag ska bygga lite överskåp eller om jag hittar på något helt annat,

Kyligt ute skulle gissa på runt tre plusgrader,

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
2018-11-18 14:05
#3

Go eftermiddag 🙂

Brr , , sån grådaskig Söndag !! 

Då vill man bara dra täcket över huve o slappa , läsa en bok !! Eller se en film !! 

Ha en toppen Söndag  alla !! 🙂🌺☀️ med sol o glädje i sinnet !!!

HH 🙂

aggeelin
2018-11-18 21:15
#4

God kväll! Här är fyra grader och nu hotas det med kallare väder. Jag har kört min vintercykel till reparatatören. Den mår illa i växlarna och måste åtgärdas. Själv är jag förkyld och hoppas att det fort går över . Jag har ju ett jobb där vi typ aldrig har tid att vara sjuka.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2018-11-18 21:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Maxen hälsar till er alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

akvarium123
2018-11-18 21:31
#6

Åh vilken söndag det blev för oss idag!

Startar dagen med att spisen är strömlös till frukosttet. Sedan blir det kallare och kallare inomhus tills vi kom på att vi har en kamin som vi började använda för att få upp värmen i huset. Lunch blev till att äta hos vänner då elen fortfarande inte kommit tillbaks. Vid 4 tiden kom elen tillbaka och det hade tydligen börjat brinna i gatans elskåp vilket vi kom på att vi behövde testa alla brandvarnarna i hemmet. Tyvärr slutar inte oturen här.

Då brandvarnarna är kopplade till varandra så behövde vi bara trycka på en knapp på ena för att få igång alla andra. Tyvärr så fick alla brandvarnarna ett fnatt och pep inte bara en gång eller 2 gånger utan pep varannan minut i 3 timmar innan vi förstod vad lösningen var. 

Så efter allt krångel för dagen så har vi äntligen kommit till ro och nu så har vi elektricitet i hela huset samtidigt som vi inte längre har några brandvarnare som piper🙂 

Tur att det finns vänner som kan hjälpa en! Och tur att branden inte hann sprida sig!

Annons:
aggeelin
2018-11-18 21:36
#7

Å vilken tur! #6

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: