19 Minnen

För längensen...

2018-11-11 10:53 #0 av: Mooniq

Kollade lite gamla kort och detta dök upp. För längesen ägde jag en Amazon. Viktigaste attributet? Skruvmejseln såklart!. På lilla 3-kantsrutan tejpades ibland småmynt upp - de var för nödsamtal - om man hittade en telefonkiosk. Detta är sååå före alla mobiler Glad Jag fick mitt körkort -84, så detta bör vara 85-86 nån gång. Min bästis på kortet. Och jag tror vi besökte en marknadsplats i Rabbalshede. Har ni gamla kort? dela med er, vetja Skrattar

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2018-11-12 07:48 #1 av: MonicaLagerquist

För många många år sen var vi på utflykt till Ulva kvarn utanför Uppsala.Vi fiskade och fikade.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-11-12 07:56 #2 av: MonicaLagerquist

Min foderponny Sirocco bonusbarnet Johan.,Fotot måste har tagits någon gång på tidigt 80-tal

Anmäl
2018-11-12 08:01 #3 av: MonicaLagerquist

En regnig förmiddag 1989.

Taget utanför vårt hus.

Anmäl
2018-11-12 08:38 #4 av: Mooniq

Härliga kort, man ser att det var dåtid men ändå har inte så mycket förändrats - och ändå är allt annorlunda nu Skrattar

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2018-11-12 08:45 #5 av: MonicaLagerquist

Här har vi en riktigt gammal bild.Jag runt fem år med min första katt som hette Murre.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.