Annons:
Etikettkärlek-och-relationer
Läst 562 ggr
tlover
2018-11-11 09:16

Hur firas fars Dag hos er?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fars dag är ju ganska nytt för oss, det är bara fjärde gången. Men det blev finfrukost från mig och en teckning från dottern

l'm back

Annons:
Lussan20
2018-11-11 09:19
#1

I år hoppar vi över. Det blir SMS från barnen. Vi önskar vilohelg som gåva! Mvh/WL🌺

Fridaaaa
2018-11-11 10:32
#2

Blir att hjälpa svärmor och svärfar (eller ja bonus men säger svärfar), då de måste in och sitta vak på sjukhuset, så blir att hjälpa dem med alla djuren på gården. Tur att man bor nära ❤️

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MonicaLagerquist
2018-11-11 11:26
#3

Vi firar inte alls i år

Stolt ägare till fem La permer

Carmarino
2018-11-11 11:39
#4

Det var längesedan jag firade fars dag. Min far dog för 30 år sedan, men även när han levde så firade vi inte varken fars eller mors dag särskilt mycket. Möjligen fick de en teckning, som vi fick göra i skolan. Några presenter kan jag däremot inte minnas att det blev.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

flocken
2018-11-11 12:47
#5

Inget speciellt. Har svårt för detta att man ska fira någon en speciell dag. Farsdag/ morsdag/ alla ❤dag osv. Vi är väldigt kärleksfulla mot varandra varje dag. Jag är så glad att han är min så visar det varje dag.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
2018-11-11 14:32
#6

Det blev lite firande trots allt.

Yngste sonen  med flickvän dök upp med lite godis.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2018-11-11 15:36
#7

Vi lämnade lille barnbarnet och blev bjudna på farsdagsfika och min man fick en flaska vin🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: