Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 385 ggr
Maria
11/9/18, 6:05 AM

Godmorgon fredag 9 november

Godmorgon på er. Äntligen fredag😃

Vi har 8 grader ute och natten har varit lugn trots att vi ingen grind har haft för lilla Greta.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
11/9/18, 6:14 AM
#1

Idag är det begravning för svärfar. En av våra bästa vänner följer med som stöd o hjälp. Hon kände oxå svärfar. Han hade blivit farfar för hennes barn oxå. Blir en tuff förmiddag men sen är det över

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
11/9/18, 6:25 AM
#2

#1 Hoppas det blir en fin begravning men det är ju alltid lika ledsamt😕

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
11/9/18, 7:20 AM
#3

Godmorgon! Novemberväder därute. #0 så roligt att det går bra med Greta. Hur gammal tror du att hon är?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
11/9/18, 7:44 AM
#4

God morgonen

Spänningen år på topp.

Vi har ingen tid angiven för när leveransen av vårt kök anländer.

#1 Hoppas att ni får en fin begravning.🌺

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
11/9/18, 2:19 PM
#5

Midda! Jobbat klart så nu blir det en sväng medans det är ljust ute och sen blir det lite städ här hemma. Sen en lugn kväll.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
11/9/18, 2:22 PM
#6

#5 Du är duktig du med dina promenader😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
11/9/18, 2:30 PM
#7

#6 Maria - mja. jag försöker ju att tappa vikt men min kropp tycker inte det alls, så då blir plan B att iallafall öka kondisen och stärka hjärta, lungor och orken, så kanske jag kan lura kroppen att krympa lite - sen gillar jag dessa dagarna när det inte blåser och inte är speciellt kallt - jag njuter av att vara på utsidan helt enkelt. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
11/9/18, 3:43 PM
#8

Aha😃

Jag lyckades gå ner 10 kilo utan att jag rör mig alls nästan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: