Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 363 ggr
Maria
2018-10-23 06:56

Godmorgon tisdag 23 oktober

Godmorgon på er.

Här hos oss så blåser det så att det knakar i kåken. Usch. Det är 11 grader ute. 

Jag är i alla fall ledig idag och ska inte göra så mycket har jag tänkt😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
2018-10-23 07:29
#1

Mårning. Blåser i Munkedal oxå, 10 grader. Igår fick jag köpt mig en ny statinär databurk för min gamla dog i lördags efter många års slit. Tror att jag på 25 år slitit ut 3 datorer - inget jag varken bygger eller byter speciellt ofta. Nu ska jag ge windows 10 en chans innan jag delar hårddisken och laddar ner Ubuntu. Så igår hade jag en kul dag med att ladda ner och skapa iordning "skrivbordet". Laddade även ner spotify - har den i mobilen/bilen och nu även här hemma. Kul med gamla dängor att gå o yla till när man lagar mat eller städar.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Tarotstollan
2018-10-23 08:00
#2

Här både ösregnar det och blåser rejält, vi har 8 grader!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

aggeelin
2018-10-23 08:04
#3

Godmorgon! Här är det nio grader, lite blåst och en mörk mulen dag på gång. Jag har tagit lite, lite sovmorgon - jag måste göra ett nytt case till en examination för det finns studenter som sett alla gamla case. Det är alltså en student som försökt att klara examinationen mer än fem gånger. Det jag ska skriva är en berättelse om en äldre person i en situation som har lite "vanliga" problem och som får besök av arbetsterapeuten. Frågorna till området är i princip desamma, det går inte att variera dem så mycket. Den här gången ska jag göra på ett nytt sätt. Skriva in arbetsterapeuten i historien och låta lite av innehållet komma fram till varje fråga - så nu behöver jag inspiration. Vem är det arbetsterapeuten besöker tro …

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
2018-10-23 08:25
#4

God morgon

Jag slö surfar och mannen målar kök.

Ska straxt ge mig ut i regnet med hunden.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2018-10-23 08:27
#5

Japp nu öser regnet ner här också eller som så ofta i Göteborg så regnar det sidledes😃 Jag är så glad att jag inte ska gå ut idag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
2018-10-23 08:28
#6

God morgon!

Regnet öser, vinden blåser och det är nio grader ute!
Idag blir det släktforskning på eftermiddagen!

Annons:
Totum
2018-10-23 09:14
#7

God morgon -5 grader i min del av Ångermanland. Idag ska vi få upp mot 10 cm snö. Ogillar!

MonicaLagerquist
2018-10-23 10:12
#8

Vi klarade oss från regnet på promenaden.Lagom till att vi kom hem kom solen fram.

Stolt ägare till fem La permer

Fransu
2018-10-23 12:09
#9

God middag!

Efter en regnig och blåsig natt och morgon så har solen nu kommit fram. Blåser gör det fortfarande.

Hoppas alla har en fin tisdag.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Upp till toppen
Annons: