Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 566 ggr
Maria
10/18/18, 6:11 AM

Godmorgon torsdag 18 oktober

Godmorgon på er. Vi har hela 11 grader.

Idag kommer vår soffa och fåtölj så jag får hålla mig hemma mellan 9-13😉 Det ska bli så spännande.

Jag skulle egentligen åkt till sonen och lille barnbarnet men får ta de en annan dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
10/18/18, 7:00 AM
#1

Vi har sovit lite bättre inatt. Men huvudvärken kommer o går. Idag kommer några hundar och längtar efter en skogspromenad. Idag är det vår tur att laga mat till alla. Svärmor får inte vara ensam. Min svåger bor där just nu. Vi är där hela tiden. Ikväll kommer de hit så lagar jag mat till alla. Jag förstår inte att hon kan vara så stark. Hade min man gått bort hade de fått skrapa upp mig från någon grotta. Jag hade blivit inlagd på psyket. Imorgon åker vi till stugan. Kommer bli så skönt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
10/18/18, 7:08 AM
#2

God morgon

flocken jag tror att din svärmor nog inte riktigt har tagit in det hela ännu och att det kommer så småningom.

Skönt att ni har möjlighet att vara med henne.

Idag är det 36 år sen jag var på ultraljud och fick veta att jag väntade tvillingar.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
10/18/18, 7:18 AM
#3

#1 Det är så hemskt när dödsfall inträffar så plötsligt. Det blir en sådan chock för alla. Jag gissar också att din svärmor inte riktigt har tagit in vad som har hänt.

Sorg har så många skepnader.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
10/18/18, 7:44 AM
#4

Godmorgon! Vi har också 11 grader. #1 Skönt att din svärmor har sällskap - inte enkelt med såna här saker.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
10/18/18, 8:27 AM
#5

Godmorgon  ! 

Här är det 12 + och enligt väderrapporten ska det bli sol senare . 

Toppen ! jag ska träffa en kompis på stan och fika , Vi har vart vänner sen småskolan , så kul o ses ibland.  🙂😂 Babbla och skratta .

#1 Jag tror oxå att din svärmor inte riktigt förstått vad som hänt ännu , skönt för henne att ni finns där då.  🌺

HH 🙂

Mooniq
10/18/18, 9:16 AM
#6

Blå himmel och solsken hos mig. Slömorgon o sen iväg till jobbet kl 11. 

Döden är skrämmande och bottenlös när den kommer. Personligen är en plötslig död bäst för den det drabbar men oxå den största chocken och sorgen för nära och kära. Krama varann och prata med varann - det bästa ni kan ge varann just nu.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
worst
10/18/18, 9:45 AM
#7

God morgon!

12 grader och dimma!
Idag tänker jag inte göra någonting vettigt!

Upp till toppen
Annons: