Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 368 ggr
Maria
2018-10-12 06:09

Godmorgon fredag 12 oktober

Godmorgon på er. Äntligen fredag😃

Vi har hela 12 grader ute.

Ha en härlig dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
2018-10-12 06:14
#1

Godmorgon. Äntligen fredag. Har kommit in i ett skov med min bechterews. Värre än någonsin. Imorgon syskon träff med hundarna. Kommer bli så roligt men sitta i bilen 2 timmar enkel resa ser jag inte framemot

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2018-10-12 06:15
#2

#1 Hoppas du blir bättre snart.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2018-10-12 07:24
#3

Godmorgon! Ja äntligen fredag! Men en arbetsdag kvar - idag ska jag stå med hörlurar på i sex timmar. Igår var det fyra timmar och öronen kändes onda och tillplattade sen. #1 hoppas på bättring snart

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
2018-10-12 07:25
#4

God morgon

Varmt och disigt ute.

Mannen ska åka med båtklubben på konferens idag och han kommer hem imorgon.

Inga speciella planer för dagen.

Har lite kattungepappersjobb att fixa.

Stolt ägare till fem La permer

worst
2018-10-12 09:25
#5

God morgon!

Strålande sol och åtta plusgrader här!
Dagen idag blir fylld med småärenden, lite handla och kanske en kålpudding…   👍

Fransu
2018-10-12 11:52
#6

God förmiddag!

Det är fredag och vackert väder.

Blir en långpromenad i skogen. Sen ska jag baka lite. Får besök av en 90 år gammal dam imorgon. En riktig krutgumma som bor kvar i sitt hus trots att hon varit änka i många år. Alltid trevligt att få prata med henne. Gamla människor har så mycket intressant att berätta.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Soligajag1
2018-10-12 12:44
#7

God Lunch time ! Underbart väder nu, 14 + o sol! Ska ta en promenad och sedan träffa en kompis. Ta en Öl 🍺 med en halv pizza , orkar aldrig äta en hel , gör ni ? Sedan har denna Restaurang / Pub Restaurang chansen Då får man äta för 2 pers/ betala för 1 , kanon ! Ex, pizza som kostar 94:- , då tar vi med en hem. # 6 Så kul med sådana krutgummor som kan klara sig själv!! 😀 Ha en fin dag alla! 😀🌺

HH 🙂

Mooniq
2018-10-12 12:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#8

Midda! Vilket suveränt väder 😎 Jag har varit ute i 2 timmar och vandrat. Jättehärligt. Nu lite lunch och sen ska jag ta tag i bilen och städa den inuti och sen iväg till tvätthall för utsidan.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2018-10-12 13:00
#9

Igår var det varmaste dagen på 144 år i Göteborg vid denna tid.

Det märktes när sonen, barnbarnet och jag tog en promenad. Jag var som vanligt välklädd med dubbla tröjor och varm jacka plus halsduk😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: