Annons:
Etikettfniss-och-gapskratt
Läst 895 ggr
Tarotstollan
2018-10-11 03:37

Dagen skratt!

Letade i en låda efter ett papper och hittade det här:

PLAY GIRL INCORPORATED
Svenska divisionen
Kungsgatan 259
112 27 STOCKHOLM

                                                                                       Stockholm 1983-01-24.

Bästa Herr
Vi har med glädje emottagit Ert fotografi, men tyvärr måste vi beklaga att vi inte kan använda Er som utvikningskille.

En panel bestående av kvinnliga domare i åldersgruppen 53 - 76 år har på skala 0 - 10 poäng bedömt er kropp till 2.

För att ge Er en "fair chance" har vi därefter samlat en panel av kvinnor i åldersgruppen 25 - 35 år, men dessvärre kunde vi inte få dem att sluta skratta, så någon ny bedömning har tyvärr inte blivit gjord.
Skulle svenska kvinnors smak ändra sig drastiskt, att även kroppar som Er skulle komma till användning, blir Ni omedelbart underrättad.

Vi har under tiden tillåtit oss att vidarebefordra Ert fotografi till vårt systerföretag "The Saudi Arabian Camel Keepers", som Ni med största sannolikhet kommer att höra ifrån.

Med vänliga hälsningar:
Sophie McDunell

P. S. Vi måste ge Er en komplimang  för Era osedvanliga ben och diskret fråga om utseendet härstammar från en skada av en landmina eller cyklar Ni kanske för mycket? D. S.

Hoppas ingen känner sig träffad och känner sig beskriven!😐

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Maria
2018-10-11 07:32
#1

Jag flyttar inlägget till tråden "Ett gott skratt"

Hoppas att det är Ok

😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: