Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 362 ggr
Maria
9/24/18, 6:17 AM

Godmorgon måndag 24 september

Godmorgon på er. Ny dag och ny vecka. Vi har bara 5 grader och det har slutat blåsa. Brrr.

Hoppas ni får en bra måndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Tarotstollan
9/24/18, 6:25 AM
#1

Här är endast 3, 8 grader. Kanske dags att plocka in krukväxterna från balkongborden?🤔

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

DesK
9/24/18, 7:24 AM
#2

God morgon! 🙂 Härligt vackert höstväder här, så får bli att städa och plocka iordning i trädgården idag 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

MonicaLagerquist
9/24/18, 7:36 AM
#3

God morgon

Ja idag måste nog blommorna in.Vill ju inte att de ska frysa.

För övrigt ser det ut att bli en fin dag.

Tänk att det är tre månader kvar till jul nu.

Stolt ägare till fem La permer

JMW
9/24/18, 7:57 AM
#4

Morrn!

Fy bubblan, tempen har varit nere på 1 grad. Jag tog faktiskt in alla mina pelargoner igår. De hade säkert klarat natten men nu kommer de kalla nätterna och rätt som det är så blir det frost.

Mooniq
9/24/18, 8:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#5

Mårning. Solsken och blå himmel och snart dags för en promenad. Gräsmattan var vit i morse och bara 2 plusgrader.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

worst
9/24/18, 9:26 AM
#6

God morgon!

Här skiner solen så fint och det är knappa tio grader!
Idag blir det småplock och ärenden på stan, sen hinner jag kanske virka klart en duk…   🙂

Annons:
[[eskils_]]
9/24/18, 10:45 AM
#7

God förmiddag!

Även här skiner solen så vackert, men endast 5 grader "varmt". Idag ska jag följa dramatiken i Riksdagen. 🙂

Fransu
9/24/18, 11:47 AM
#8

God förmiddag!

I morse när jag vaknade var det 1,6 grader ute. Riktigt kyligt. En tunn ishinna fanns på bilrutan. Den försvann med spolarvätska. Men nu är det höst på riktigt. Nu är det runt 10 grader och strålande sol från en molnfri himmel.

Hoppas alla får en bra start på veckan.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

aggeelin
9/24/18, 8:55 PM
#9

Burr så kallt det är! Imorgon är det jag som tar in mina orkideer från sommarvistet som i år varit längre än vanligt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: