Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 404 ggr
Maria
9/22/18, 7:30 AM

Godmorgon lördag 22 september

Godmorgon på er från ett blåsigt Göteborg.

Katterna har haft en orolig natt eller i alla fall gamle Moritz som väckt mig några gånger. Eller också tycker de inte om att husse är borta😉

Hoppas ni får en fin lördag,

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
9/22/18, 7:37 AM
#1

Mårning. Som det har blåst och blåser fortfarande. Inte mycket sömn inatt, så idag blir det mycket kaffe. Har inte kollat nyheterna än så jag vet inte riktigt hur eller vad stormen har haft för åverkan. Ikväll är det meningen att vi ska gå ut o äta några stycken men vete sjutton om jag är upplagd för det - kommer nog att vara i komatillstånd hela dagen. 😴😴

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
9/22/18, 7:54 AM
#2

God morgon

Regn och rusk i Örsundsbro.

Kattungarna har sluppit ut ur sin hage så de rejsar runt för fullt i vårt datarum. Man får vara försiktig när man sätter ner fötterna.

Stolt ägare till fem La permer

Fransu
9/22/18, 8:05 AM
#3

God morgon!

Här här det stormat i natt och det är fortfarande ordentligt blåsigt. Vi har haft strömavbrott någon gång i natt också. Just nu tittar solen fram mellan molnen.

Har inga särskilda planer för idag. Fixa och städa lite, får besök imorgon. Har lite halskänningar. Hoppas jag inte är på väg att bli förkyld.

Önskar alla en fin lördag!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

worst
9/22/18, 8:34 AM
#4

God morgon!

Ganska blåsigt, ganska kallt (13 grader) och riktigt mulet!
Idag ska jag och kompisar gå på en Dryckesfestival i stan. Jag ser fram emot att provsmaka några öl och kanske sniffa lite på svågerns wiskey…   😃

Upp till toppen
Annons: