Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 868 ggr
Maria
9/19/18, 5:36 AM

Godmorgon onsdag 19 september

Godmorgon på er.

Idag har vi 15 grader just nu. 

Hoppas ni får en fin onsdag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fridaaaa
9/19/18, 6:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!
Sonen vaknade redan kl 6 idag. Alldeles för tidigt haha! Så tidigt brukar han sällan vakna. Bara att gå upp när han ligger där och pratar och är allmänt glad haha.
En annan har sovit dåligt inatt, så är seg som sirap.

Se vad som erbjuds idag :) 
Igår var han på 6 månaderskontroll och öppna förskolan

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
9/19/18, 7:11 AM
#2

#1 Vilken liten going.❤️

Jag älskar de där mjuka armarna med sina veck.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
9/19/18, 7:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon! Det ser ut att bli en fin dag. I uterummet är det faktiskt 18 grader nu på morgonen. Flyttfåglar samlas ute över träsket men jag får inte med dem på bild.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
9/19/18, 7:53 AM
#4

God morgon

Mulet och små trist väder i Örsundsbro idag.

Idag ska vi in och beställa golv till köket. Många beslut som ska fattas och massor av pengar som rinner iväg.

Stolt ägare till fem La permer

Fridaaaa
9/19/18, 8:00 AM
#5

#2 De är mysiga ❤️

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

worst
9/19/18, 8:10 AM
#6

God morgon!

Solen skiner och det är 14 grader nu. Igår blev det över 25, rena rama sommaren!
Dagens plan är att gå och hämta ett paket på posten, sen kan man ju hoppas på att  det ska hända något roligare också…   😃

Annons:
Fransu
9/19/18, 11:53 AM
#7

God förmiddag!

Blåsigt molnigt och runt 17 grader hos oss. Skulle inte bli förvånad om det kommer en skvätt regn idag.

Jag har långa dagar på jobbet nu. Har inte så mycket att göra och timmarna kryper fram. Segt.

#1 Verkligen goa armar. Jag blev kallad Michelingubben när jag var liten för jag såg ut som den figuren med alla mina valkar. 😃

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Fridaaaa
9/19/18, 12:00 PM
#8

#7 aw haha!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: