Annons:
Etikettbok-och-lästips
Läst 832 ggr
Maria
9/5/18, 6:07 AM

Godmorgon onsdag 5 september

Godmorgon på er så här mitt i veckan.

Lillelördag sa man förr men det hör man inte numera. I alla fall inte jag.

Hoppas ni får en fin onsdag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
9/5/18, 8:00 AM
#1

God morgon

Ordet lill-lördag använder vi här hemma.

Köpte jord igår så idag kanske är dagen jag ska fixa till mitt  min pionrabatt.

Fick två kassar äpplen av grannen igår så äppelmos ska kokas idag.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
9/5/18, 8:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon! Ännu en solig och vacker dag. Solen skiner på daggen så att den glittrar i gräset.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
9/5/18, 8:51 AM
#3

#1 Gör du någon särskild med pionerna under vintern?

#2 Så vackert.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
9/5/18, 9:26 AM
#4

God morgon!

Solväxlande väder och 18 grader. Idag vaknade jag av att ställningsbyggare skramlade vid huset mitt emot, nåt ska tydligen göras där…
Dagens plan är en promenad till Maxi!

Fransu
9/5/18, 2:22 PM
#5

God eftermiddag!

Regnskurar och runt 15 grader hos oss idag.

Idag fick jag åka hem efter att bara ha klarat av att jobba halva min tid. Jag har sån yrsel idag. Jag har legat och vilat och även somnat en stund. Men yrseln hänger kvar. Är väldigt stel i nacke och axlar. Det är nog förklaringen till den kraftigare yrseln idag. Ska göra lite nack- och axelövningar.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

JMW
9/5/18, 4:26 PM
#6

Varit i staden idag och lyssnat. Handlat och fyndat på "Busfrö". En underbar butik med secondhand där man kan lämna in och så får man en viss del av försäljningen själv. Jättefina kläder har de.

En alldeles underbar dag har det varit med närmare 23 grader. Som en sommardag. Ikväll börjar höstens övningar med kören. Ska bli så roligt att komma igång igen.

Annons:
[[eskils_]]
9/5/18, 5:17 PM
#7

God eftermiddag.

Här har det också varit en underbart vacker sensommardag. ☀️

#1 Lyckliga dig som har en pionrabatt, så härliga blommor! Är de inte svåra att sköta?

Upp till toppen
Annons: