Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 495 ggr
Maria
2018-08-21 07:21

Godmorgon tisdag 21 augusti

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg men det är bara 13 grader ännu.

Idag ska jag till sonen och lilla barnbarnet.❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
2018-08-21 07:49
#1

Godmorgon! Frukost till fantastisk utsikt. Idag ska jag läsa bok och simma.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
2018-08-21 08:30
#2

God morgon

Det var så slönt att få sova i en säng i natt.

Svalt men soligt här i Örsundsbro.

Har lite svärmorspappersjobb att klara av och sen ska vi ner till henne med lite papper som hon ska skriva under.Igår var första dagen som vi inte var ner och hälsade på.PGA kattförlossning och mannens ögonop.

Stolt ägare till fem La permer

worst
2018-08-21 09:27
#3

God morgon!

18 grader och SOLsken!
Idag ska jag jaga ett nätföretag som skickat faktura men har slarvat bort mitt paket! Blir det Davids kamp mot Goliath eller har jag en chans?   😉

Maria
2018-08-21 09:28
#4

#3 Usch vad jobbigt. Hoppas det går bra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
2018-08-21 14:16
#5

#4 Ja, det gick halvbra! De förlängde fakturadatumet med fjorton dagar medan de letar…    😃

Vad sa barnbarnet idag då?    🙂

Maria
2018-08-21 15:15
#6

#5 Alltid något…

Han sa dadagagabadaga ungefär😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fransu
2018-08-21 17:42
#7

God kväll!

Vilken fin dag det har varit vädermässigt. Soligt och lagom temperatur.

Nu ska jag ner till sjön och vifta till maken att komma och plocka upp mig som redan är i båten och fiskar. En liten kvällstur med fiske och bad för hundarna. Sen blir det nybakad tigerkaka till kvällsfika. En helt okej tisdag. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Upp till toppen
Annons: