Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 642 ggr
MonicaLagerquist
2018-08-20 04:14

God morgon måndag 20 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Här föds det kattungar. Bra början på veckan.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
DesK
2018-08-20 04:27
#1

Morrn morrn 🙂 Så roligt med kattungar 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Tarotstollan
2018-08-20 04:57
#2

Åhhh, hoppas allt går bra!😍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
2018-08-20 05:28
#3

Åh grattis. Hoppas alla kommer ut friska

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2018-08-20 07:36
#4

Åh vad skönt att det har satt igång. Hoppas allt går bra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
2018-08-20 08:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#5

Mårning. 

Gulligt med kattungar, ser fram mot massa kort när de växt till sig och börjar stöka runt. 

Gjort min promenad, skönt väder och lite mulet - perfekt gå-väder. Några lediga timmar innan det är dags att åka till jobbet. 

Går runt o kollar mina blommor, det börjar bildas fröer och ärtskidor - så det kommer att bli mycket fröer. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

worst
2018-08-20 09:12
#6

God morgon!

ÄNTLIGEN en rejäl regnskur, det har regnat hela natten och fortsätter nu, välkommet!
#0 Ska bli roligt att följa de små här i trådarna! Lycka till!

Annons:
citytjejen
2018-08-20 09:50
#7

Vad roligt att kattungarna är på gång!
Är lite krasslig och jobbar hemifrån idag. Det är nästan lite höst i luften och det är så mysigt tycker jag! 🙂

/Christina

akvarium123
2018-08-20 11:38
#8

Vad roligt!

Inatt var det en tuff natt med mycket krångel med att gå och lägga sig. Men det är sådant man får räkna med när man ska ha in nya rutiner och gå upp samt när man ska gå och lägga sig. Inte så lätt för kroppen att ställa om sig på att gå och lägga sig 22 när man tidigare varit uppe till 00:30 varje natt. Och inte heller så enkelt att gå upp kl 7 på morgonen när man annars går upp vid 11. Men första natten brukar vara tuffast sedan blir det enklare för varje dag.

Upp till toppen
Annons: