Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 703 ggr
aggeelin
8/15/18, 8:05 AM

Godmorgon onsdag 15 aug

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
8/15/18, 8:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Något varmare i uterummet idag. Det ser ut att bli för årstiden normala temperaturer ett tag framöver. Det där med att sova. Är det inne meningen att bli pigg av det? Det tar en timme och en stor balja kaffe för att komma igång. Det värsta är ändå att komma ur sängen, särskilt när jag sovit tungt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
8/15/18, 8:12 AM
#2

God morgon

Det blir en spännande dag idag. Det är ju visning av sväärmors lägenhet på söndag men igår började två intresserade börja buda och förhoppningsvis får vi ett avslut redan idag.

För övrigt händer det inte så mycket idag. Går och väntar på Kråkans kattungar som troligen inte kommer förens till helgen men man vet ju aldrig.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
8/15/18, 8:32 AM
#3

Godmorgon.

Fina tomater Agge.

Här skiner solen och det är 20 grader.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
8/15/18, 9:32 AM
#4

Morrn!

Här är gråaste grått och bara 16 grader. Det regnar i alla fall inte, tror jag. Igår regnade det precis hela dagen och kom 22 mm. Jag kan nästan se med blotta ögat hur gräset nu återhämtar sig. Blir nog att ta fram gräsklipparen snart.

worst
8/15/18, 10:27 AM
#5

God morgon!

Ingen sol. inget regn, inga hagelskurar, bara mulet och 19 grader, perfekt väder idag!
Idag ska jag gå till stan och sedan fortsätta med att skura golv…

[[eskils_]]
8/15/18, 11:46 AM
#6

God förmiddag!

Grått här också, med enstaka små blå fläckar på himlen. 16 grader, vilken skillnad mot för två veckor sedan, då var det 32 grader! 😓

Det har regnat i natt. Så trevligt att se att gräset börjar återhämta sig! 🙂

Annons:
Fransu
8/15/18, 12:01 PM
#7

God förmiddag!

På väg hem från jobbet fick jag ta en annan väg en bit eftersom dom håller på att gräva för fiberkabel där jag brukar köra och där är det svårt att komma fram nu. Jag hamnade bakom en traktor med släp och tänkte att jag ska köra om vid lämpligt tillfälle. Strax kom en sträcka där det var fritt och jag gasade på. När jag kommit upp ungefär i jämnhöjd med traktorn (inte släpet) ser jag en långtradare torna upp sig bakom en kurva längre fram. Jag är inte van att köra just denna vägen och missade den där kurvan innan jag skulle köra om. Chauffören till långtradaren tutar och blinkar med helljusen. Jag har inget annat val än att trycka hårdare på gasen och genomföra min omkörning. Jag hann precis. Jag var så skärrad efteråt att jag nästan började gråta. Det var en mycket korkad omkörning  på en väg jag inte känner till så väl. 😊

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
8/15/18, 12:24 PM
#8

#7 Usch så obehagligt. Tur att det gick bra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
8/15/18, 2:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Halloj!

Har jobbat fm-pass och nu hem o vända för att sen träffa en kompis o käka lunch ute. Otroligt så gräsmattan har ändrat färg på bara 1 vecka. Det regn som fallit har gjort otroligt gott. Senare ska jag bära sista pallen med ved.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Upp till toppen
Annons: