Annons:
Etikettmat-och-dryck-livets-goda
Läst 924 ggr
Mooniq
2018-08-10 14:27

Har du provat matsmart?

För ett par dagar sen provade jag för första gången att handla på matsmart och paketet landar nog i början på nästan vecka.  Man betalar frakt oavsett hur mycket man handlar men i mitt fall blev det 49 kr och en fiffig grej var att när man gick till kassan så kunde man se hur mycket man fyllt upp lådan, så jag hittade lite bra å ha grejer och tvättmedel - ska bli skoj o se om det funkar bra- En del grejer till hushållet kan man ju köpa i storpack och tex dela med kompisar. 

Har nån av er handlat/beställt där? var ni nöjda? 

https://www.matsmart.se/

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
Honestyisdead
2018-08-10 14:34
#1

Handlar ofta därifrån. Ofta tillsammans med mamma så lådan blir full.

Alltid varot nöjd. Gäller att man kollar datum innan man beställer sakerna. Många varor har gått ur eller har väldigt kort datum. Så man inte får en chock när det kommer hem.

Fransu
2018-08-10 14:34
#2

Har inte provat än, men har varit inne på sidan och kikat. Man kan verkligen fynda där.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Mooniq
2018-08-10 14:37
#3

Ja, man får kolla datum noga på sånt som ska ätas o drickas. När det gäller tvättmedel, hud & hårvård är det inte lika noga, tycker jag.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2018-08-10 14:58
#4

Nej det har jag aldrig testat.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carmarino
2018-08-10 15:09
#5

Kollade hemsidan och det fanns inte mycket där av det jag brukar köpa. Så för mig hade det inte lönat sig. Måste ändå handla det mesta i min vanliga affär.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

JMW
2018-08-10 15:22
#6

Har varit inne på sidan många gånger men inte hittat tillräckligt mycket för att det ska vara lönt. Fast det är ju en himla bra grej!

Annons:
Scorpio97
2018-08-10 15:41
#7

Nej, inte än. Har inte funnits tillräckligt med intressanta grejer när jag kollat eller så har jag tvekat för att jag bor så trång och inte kan handla supermycket åt gången (kan inte dela med någon heller).


//Jessie

Honestyisdead
2018-08-10 16:30
#8

Jag handlar kryddor, dryck, senap, ketchup, torkat kött, diskmedel, disktabletter, tvätt och sköljmedel, rengöringsmedel och olika dressing och såser.

MonicaLagerquist
2018-08-10 18:31
#9

Nej och känner inget behov av det.

Stolt ägare till fem La permer

Fridaaaa
2018-08-10 19:24
#10

Japp. Testat
Ibland har de bra saker, ibland skräp (enligt mig)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Milkshake
2018-08-11 04:24
#11

Ett par gånger, är nästan alltid nöjd.

Upp till toppen
Annons: