Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 255 ggr
MonicaLagerquist
2018-07-22 06:42

God morgon söndag 22 juli

God morgon

Har just upplevt något som jag inte kännt på mycket länge.

Jag frös på hundpromenaden. 😡

Nåväl det lär bli varmare under dagen.

Måste fixa en massa här hemma idag så ingen loppis för mig idag.Imorgon drar vi igång flytten av svärmor så jag ska laga lite mat så att vi enkelt ska kunna äta när tid finns.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2018-07-22 07:00
#1

Godmorgon. 

#0 Ja frysa minns man nästan inte hur det känns. Vi har 17 grader just nu och lite mulet.

Min man ska åka iväg och hälsa på min bror och svägerska. De har nyss flyttat in i sitt nya hur vid Göta Kanal. Jag kan inte åka med för katternas skull så det får bli en annan gång.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
2018-07-22 10:10
#2

God morgon!

26 grader och soldis!
Dagens projekt är att gå till tvättstugan och bl a tvätta mitt duntäcke. Har just nu ingen användning för det!!!   😃

#0 Lycka till med flytten, det brukar alltid bli mer jobb än man tror!

MonicaLagerquist
2018-07-22 11:19
#3

#0
Tack Det blir ju en flytt i flera steg.Först ska svärmor

flytta in på boendet och sen ska vi försöka få till någon bra möblering av möblerna som blir kavr .Mäklaren vill helst fota och visa lägenheten med möbler.När sen lägeheten är såld ska vi tömma den och leja bort städningen.

Svärmor kommer att få bo här medans vi flyttar hennes saker till boendet.Jag tror inte att vi hinner allt på en dag.

Stolt ägare till fem La permer

Fransu
2018-07-22 13:59
#4

God eftermiddag!

Blåsigt och halvklart hos oss idag. Runt 20 grader.

Var ute till en tjärn där min man provade att fiska med sina vadare. Gick sådär. Det var betydligt djupare än vi hade trott. Dessutom väldigt gyttjigt. Det såg i alla fall lite kul ut när maken klev i tjärnen och sjönk ner en bra bit. 😃

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

flocken
2018-07-22 22:12
#5

Godkväll. Jag o 5 åringen har ändrat på dygnet. Är inne på dagarna. Över 30 grader hela tiden. Efter 19.30 åkte vi o badade. Sen en sväng förbi en lekpark. Sen studsmattan hemma. Han somnade efter 21.30.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[[eskils_]]
2018-07-22 22:59
#6

Ja, ändra på dygnet får man göra i det här vädret. Går inte att vistas ute på eftermiddagarna. Man får kanske ta en siesta då, som spanjorerna?

Annons:
Tarotstollan
2018-07-22 23:23
#7

Har också ändrat helt på dygnet, jag klarar mig inte annars. Var ute nu ikväll och handlade när kl. var 19.45 kom hem 21.20. Har aldrig varit ute så sent någonsin och handlat! Annars får jag gå och handla på morgonen vid 07 men då hinner det bli varmt innan jag är hemma igen…🤦‍♂️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
2018-07-23 07:37
#8

Det sägs att det nästan är 26 grader i vattnet. Men är ny tatuerad så får inte bada. Börjar tröttna på denna värme

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: