Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 825 ggr
MonicaLagerquist
7/20/18, 6:59 AM

God morgon fredag 20 juli

God morgon

Tog en liten sovmorgon idag.😎

Hinner inte ut med hunden inan det blir för varmt idag.Nåväl han får väl en dusch innan vi går iväg.

Altangolvet ska göras klart idag och sen ska jag räkna på vad vi behöver i nät och virkesväg till resten-

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
7/20/18, 7:08 AM
#1

Godmorgon från ett Göteborg i strålande sol och redan 20 grader ute i skuggan. Det blir en varm dag igen🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
7/20/18, 8:40 AM
#2

God morgon!

Här är det BARA 26 grader idag, man kanske skulle ta med en kofta?   😉
Dagens plan är att åka till Kalmar och shoppa loss!!!

Fransu
7/20/18, 9:00 AM
#3

God morgon!

I morse när jag tog ut hundarna var det bara 15 grader. Så uppfriskande det kändes. Men nu har det redan blivit varmare.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

JMW
7/20/18, 9:16 AM
#4

Morrn!

Det var härligt på morgonprommisen, bara 19 grader. Nu tickar det på uppåt, just nu 23,5. Ännu en sådan där dag…

JMW
7/20/18, 3:54 PM
#5

Från absolut ingenstans började det regna!! Inte speciellt mörkt, himlen är blå runt kanten. Det är bara något precis ovan oss. Det hjälper väl inte så jättemycket men jag får vatten i min tunna och det friskar upp. Från 30 grader till nu 21.

JMW
7/20/18, 4:36 PM
#6

Nja, friskar upp var nog att ta i. Det är riktigt äcklig luft ute nu. Hela 3 mm kom det. Hurra…

Annons:
Mooniq
7/20/18, 8:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#7

Gokväll. Jag har jobbat långpass 8 - 19.30. Nu hemma igen. Fick se en av mina rosor blomma - jättefin gul/rosa historia. I morgon en ledig dag och sen dubbelpass på söndag. Vädergudarna lovar varmt resten av juli - suck. Jo, solen skiner - som vanligt. 😴

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
7/20/18, 9:20 PM
#8

Åh vilken vacker ros.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
7/20/18, 11:34 PM
#9

#7. Så fin, synd att vi inte har luktdator i detta fallet!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[[eskils_]]
7/20/18, 11:47 PM
#10

#7 Underbar ros!

Upp till toppen
Annons: