Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 510 ggr
Maria
2018-07-13 06:40

Godmorgon fredag 13 juli

Godmorgon på er denna freda och jag hoppas att ni inte är skrockfulla😉

Idag kommer vårt lille barnbarn och ska stanna hela helgen. Det ska bli så roligt. Jag kommer förmodligen vara helt slut på söndag😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2018-07-13 07:17
#1

God morgon

Helt ledbruten efter en gårdagens altangrävande och rensande av rabatter på framsidan av huset.

Men fint blev det.

Vi tar nog en vilodag idag och seglar istället.

Vi behöver del vila våra ömma kroppar dels behöver vi inhandla en slagborr så att vi kan borra i husgrunden där altanen ska fästas in.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2018-07-13 07:23
#2

#1 Vad spännande. Du får visa bilder på bygget sedan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fransu
2018-07-13 07:57
#3

God morgon!

Igår hade vi besök av min mans syster med familj. Deras 5-åriga dotter gav oss många skratt. Vilken rolig ålder!

Vet inte om svägerskan tyckte just detta var så roligt. Men tidigare i veckan hade dottern haft en kompis hemma. Svägerskan hade ett glas vatten framme och hon skulle dricka ur det sista. Det var inte ens halvfullt längre, så hon bara svepte i sig det i all hast. Hon tyckte det smakade lite märkligt. Det visade sig att barnen hade hittat en larv som var smutsig. Dom hade tvättat larven i vattenglaset.. 😃

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
2018-07-13 08:00
#4

#3 Haha ungar…

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
2018-07-13 09:35
#5

God morgon!

Dagens väderrapport är 22 grader, sol och ganska blåsigt! Idag ska jag plocka körsbär och äta dom, får bara akta mej för getingarna i närheten! Sen blir det dammsuga, bläh!

MonicaLagerquist
2018-07-13 11:06
#6

#2 Det kommer bilder än så länge har vi bara grävt ut och lagt på ny sand.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2018-07-13 13:24
#7

Nu sover lille älsklingen middag❤️

Han sover två gånger på dagen fortfarande och lär väl göra så ett tag gissar jag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2018-07-13 13:57
#8

Ja apropå barn. Men lägger till hund oxå. Här ute på ön där vi har stugan så är det en liten grusad bygata där barnen cyklar emellan huset till sina kompisar. 5 åringen cyklade iväg till sin kompis. Jag stod med disken. Då kom kompisens mamma " har du saknat din hund?" Då hade Dexter följt med lillhusse bredvid cykeln till kompisen. Stod sen vid deras ytterdörr o väntade. Lite gulligt var det 💙

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2018-07-13 14:07
#9

#8 Så fint🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2018-07-13 15:31
#10

God middag! Just nu är vi på landet några mil utanför Glasgow.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2018-07-13 15:32
#11

Nytt försök med bild

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2018-07-13 15:32
#12

Nytt försök med bild

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2018-07-13 19:28
#13

Nu sover lille barnbarnet så gott.❤️ Han är otroligt lätthanterlig och glad hela tiden trots 32 grader på det svalaste stället idag. Han äter bra och sover som en klocka. Hoppas att det håller i sig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: