Annons:
Etikettminnen
Läst 416 ggr
MonicaLagerquist
2018-07-08 12:39

Korkade saker du eller en vän gjort

Har du eller en vän gjort något riktigt korkat någon gång?

En vän till mig gjorde ett jättefint batik jobb. Hon la bivax i fina mönster på ett väldigt fint tyg.

Sen la hon det i ett hett färgbad. 😟

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Dioramabyggare
2018-07-08 12:51
#1

Det var när jag var kanske tolv år, och jag tyckte att en lärare sagt något dumt till mig på en lektion. Jag svarade honom "äh, ta dig i brasan!"… ☺️😇

MonicaLagerquist
2018-07-08 12:57
#2

#1     😮

Stolt ägare till fem La permer

Calcifer
2018-07-08 12:57
#3

Lekte med en tändare när jag var kanske 6. Mest för att mina äldre bröder gett mig den i smyg, och typ hade uppmuntrat mig att leka med den, säga att det inte var farligt, osv. Och att vi tre tillsammans brukade elda gräs på sommaren - växte upp på landet mitt ute i ingenstans. Så en dag var jag ensam och bestämde mig för att elda gräs…

Elden lyckades bara sprida sig några meter i det torra gräset innan jag hade slagit ut det med en grankvist men gud vad korkat gjort. Tur som tusan att det inte spred sig. 😟


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
2018-07-08 12:59
#4

#1 Jag sa åt min lärare att dra åt helvete någon gång. 🤐


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Dioramabyggare
2018-07-08 13:09
#5

#2:😉

flocken
2018-07-08 15:28
#6

När jag gick på på komvux mötte jag min datorlärare på fest. Han stötte på mig o jag på honom. Följde med honom hem o halvvägs hem kom han på att hans sambo var hemma. Lyckat…

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
MonicaLagerquist
2018-07-08 15:36
#7

#6 Kanske tur i oturen.

Stolt ägare till fem La permer

Calcifer
2018-07-08 15:56
#8

I Japan gick våra lärare ut och drack med oss ibland. Kändes väl alltid rätt dumt dagen efter, host. Och under en av festerna som vår skola hade, där de bjudit in folk från olika japanska föreningar för att vi skulle få träffa fler från landet så blev jag och en lärare typ jämnfulla och stod och gapskrattade i ett hörn för oss själva och det var väl rätt…. ja nästa dag i skolan skämdes man lite. x]


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: