Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 724 ggr
Maria
2018-06-22 06:20

Godmorgon midsommarafton 22 juni

Godmorgon på er.

Idag skulle vi sova länge var det tänkt men jag hade glömt att stänga min klocka som ringde 06.00😃

Jag passar alltid på att gå upp när jag känner att huvudvärken inte är så farlig och min man hände på så här sitter vi.

Det är soligt men blåser rejält och är hittills bara 10 grader ute.

Hoppas att det blir uppehåll med tanke på allt firande idag och alla barn som ska "danska runt stången"🙂

Hoppas ni alla får en fin midsommar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fransu
2018-06-22 08:10
#1

God morgon och Glad midsommar!

Soligt, blåsigt och 10 grader.

Min man ligger fortfarande och sover, så vi har inte planerat dagen ännu. Jag är hungrig så jag ska nog gå och väcka honom så vi kan äta frukost.

Hoppas alla får en fin midsommarafton! ☀️

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

JMW
2018-06-22 08:13
#2

Morrn morrn! Var just ute på hundprommis. Det var inte så jättemysigt. Det blåser som sjutton och är bara 11 grader. Nåja, vi får väl sitta inne denna midsommarafton också. 

Jag ska strax ta itu med min silltårta. Den ska göras så den får stå och gotta till sig till kvällen.

Glad Midsommar!  ☀️

Mooniq
2018-06-22 08:31
#3

Mårning. Solen skiner och promenaden avklarad. Idag blev det en runda på 2 timmar. Lagom varmt gå-väder. Brisar lite nu. Snart dags att hugga tag i frukosten och sen lite måste-göra-saker på fm. Sen ska jag lata mig. Ser fram mot cruisingen i morgon

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2018-06-22 08:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

God morgon

Regn och tio grader.Svensk midsommar med andra ord.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
2018-06-22 08:56
#5

Godmorgon ! Midsommarafton och 11 + ☔️ man får gå med paraply idag ! Ska till pappa och njuta av god mat + annat skoj! 😀🌺❤️ Ha en fin Midsommar alla ! Kram kram 🌺

HH 🙂

citytjejen
2018-06-22 09:03
#6

Glad midsommar! Även här är det regn och blåst, åtta grader "varmt" 😃😛
Vi ska upp till Hälsingland idag till svåger och svägerska och åker någon gång nu på morgonen. Så länge man slipper frysa så tycker jag ändå att det är mysigt!

/Christina

Annons:
worst
2018-06-22 09:23
#7

God morgon!

15 grader, mulet och blåsigt och förmodligen en eller annan skur, det är ju midsommar som sagt!
Idag inte fira någonting hysteriskt, jag ska dammsuga mina böcker och flytta in dom i mina nya fina bokskåp!   😃

aggeelin
2018-06-22 10:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Godmorgon! Här blåser det men solen skiner än så länge. Vi ska åka till Julita och äta lunch och sen ha goda vänner här på sill ikväll - och så blir det som vanligt sällskapsspel!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2018-06-22 10:21
#9

#8 Vad trevligt. Sällskapsspel är alltid kul Är det någon särskild favorit ni har?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2018-06-22 10:45
#10

Har äntligen fått hundarna att sova lite. Gjort lite nytta nu på morgonen, promenad, handlat och dammsugit. Familjen är ute på ön( vållö) där stugan ligger. Kommer hem på måndag. Jag jobbar.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

aggeelin
2018-06-23 18:42
#11

#9 vi spelar ofta När-då-då. Det skapar ofta så roliga diskussioner. Eller annars spelar vi Rummikub.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2018-06-23 18:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Nya frågor ute nu!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2018-06-23 20:07
#13

#11 Åh tack för tipset.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: