Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 572 ggr
Maria
2018-06-21 07:08

Godmorgon torsdag 21 juni

Godmorgon på er från ett ruggigt Göteborg. Det är grått och regnet hänger i luften och det är bara 11 grader. Typiskt midsommarväder kanske😃

Idag ska jag iväg till lille barnbarnet och sonen en sväng. Alltid lika roligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
2018-06-21 07:13
#1

Mårning. Idag blev det ett skutt ut genom dörren strax efter 05. Det har regnat under natten men nu är det uppehåll, allt är blött men vindstilla. Härlig sväng. Snart dags att sätta igång med dagens uppgifter och sen åka till en kompis å fika en stund. Trädgårdsblommorna är lite luggslitna efter allt blåsande, så jag hoppas vi slipper blåst nu på ett tag. Skönt med regn och väderomslag - nu är det mer normalläge på sommaren 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2018-06-21 07:28
#2

Igår när vi pratade på jobbet så fattade jag att det var midsommar I MORGON!!! Tänkt att jag alltid är vilsen i tid och rum. Det är så jobbigt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
2018-06-21 07:30
#3

Här är mulet och uppehåll för stunden men det har regnat bra under natten i omgångar. Det har lovats åska här under dagen och det ser jag fram emot, tror dock inte katterna gör det.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MonicaLagerquist
2018-06-21 07:38
#4

God morgon

Börjar dagen med två koppar espresso.Kommer att behöva många koppar idag.

Varit sömnlös större delen av natten.

Idag ska vi hämta hit svärmor så att hon kan fira midsomar med oss.

Väntar på två paket som ska komma idag. De kommer från Olivers och jag vet inte vad det är i paketen.Spännande.

Stolt ägare till fem La permer

JMW
2018-06-21 07:47
#5

Morrn! Det är fortfarande rätt blåsigt här och bara 15 grader. Regnat har det gjort också. Nu börjar det ju faktiskt bli så att gräset behöver klippas men när det är så här blött så vet jag inte  om det funkar så bra.

citytjejen
2018-06-21 08:16
#6

I dag jobbar jag hemifrån på f.m och sen är jag flexledig på e.m. Mannen ska till sin fysioterapeut om ett tag och efter det ska vi mötas upp i stan och äta lunch. Sen hem och packa lite inför helgen. Märks att det är midsommarafton i morgon då temperaturen har sjunkit på ett traditionsenligt vis 😃😉

/Christina

Annons:
aggeelin
2018-06-21 08:21
#7

Godmorgon Ja nu är det typiskt midsommarväder ute. Det regnar och är tio grader ute. Usch isch usch säger jag :)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

worst
2018-06-21 08:46
#8

God morgon!

Här är det 18 grader och övervägande mulet med en liten solglimt då och då. 
I eftermiddag ska jag ut och åka en sväng med syrran innan vi ska handla lite mat bland vassa armbågar…

#2 Men idag blir det rätt! Det är midsommarafton IMORGON!    😉

Maria
2018-06-21 08:49
#9

#8 Haha, ja just det😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2018-06-21 09:04
#10

Fast egentligen är ju midsommarafton idag. Idag är sommarsolståndet. Nu vänder det….

akvarium123
2018-06-21 10:15
#11

God morgon!

Här är det 14 grader. Inget regn ännu men det ska komma senare idag. Men efter detta lyxiga vädret vi haft så tycker jag allt att man ska få lite regn också. 

Idag blir det att försöka vila inför en spontan campingsemester!

Fransu
2018-06-21 11:56
#12

God middag!

Nu har jag tagit helg!

Tänk att det redan är midsommar. Tycker att våren gick så fort. Känns nästan som det inte hann vara så mycket vår i år. Vintern var lång och plötsligt smällde det till och blev sommar.

Hoppas alla har en bra torsdag! Och ni som ska ut och köra i midsommartrafiken, var rädda om er!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[PeterTM]
2018-06-21 14:51
#13

God eftermiddag 😢

Nu är jag hemma igen efter besök på sjukhuset där jag fått monterat den lilla vakuumblåsan på såret och som också därmed placerat mig i rullstol för obestämd tid framåt. Det är verkligen pest att sitta i rullstol, särskilt här ute på landet där det inte finns vare sig asfalt eller betong att rulla på så långt ögat når.

Annons:
Maria
2018-06-21 15:38
#14

#13 Aj då. Vi får verkligen hoppas att "obestämd tid" inte blir så långvarigt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2018-06-21 19:41
#15

Håller med Maria.Hoppas att du snart slipper rullstolen.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: