Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 718 ggr
Maria
6/20/18, 6:04 AM

Godmorgon onsdag 20 juni

Godmorgon på er så här mitt i veckan.

Här hos oss är det blåsigt men sol och just nu 13 grader,

Hoppas ni får en bra onsdag🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
6/20/18, 6:22 AM
#1

Mårning. Här hänger regnet i luften. Just nu blåser det inte så mycket - i går kväll tog det i rejält och mina blommor är lite medtagna men repar sig nog snart. Idag blir det en tur till Strömstad och en shoppingtur med en barndomskompis - alltid lika kul att träffa henne.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
6/20/18, 7:21 AM
#2

God morgon

Det blåser fortfarande en del.

Ska straxt börja tillaga midsommaraftons maten.

24 timmar i Suis viden och sen 24 timmar i marinad så det gäller att börja i tid. 

Vi måste in till Uppsala idag. Massor av ärenden så det kommer väl att ta större delen av dagen och kosta massor.

Stolt ägare till fem La permer

JMW
6/20/18, 7:45 AM
#3

Morrn! Fortfarande blåsigt men inte lika hårt som igår. Endast 12 grader och mycket moln. Innedag tror jag. Ska åka en sväng till Systembolaget idag. Ska köpa hem lite gott vin och handla några saker till som behövs till helgen.  Sen tror jag det blir gräsklippning i eftermiddag. Om det inte blir regn förstås.

aggeelin
6/20/18, 8:16 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon Ja blåsigt och kallt är det, riktigt kyligt. I uterummet är det varmt och skönt. Den här pelargonen har varit fantastisk med många blommor. Jag har slarvat med gödningsmedel så nya blommor får vi vänta på.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Leifsdotra
6/20/18, 8:23 AM
#5

Nu blev jag tvungen att kolla almanackan en extra gång 😃 Maken och jag har bröllopsdag den 29:e, men det var väl inte idag?

Godmorgon!

Dagen började med att jag upptäckte att ena hunden hade råkat välta ut en skål i glas på golvet så att den var krossad i tusen småbitar. Så det var bara att ta fram dammsugaren! Sen dubbelkolla att hundarna inte skadat sig på glaset, men det var ingen fara. Någon gång under natten kom ena hunden in i sovrummet och svansade runt alldeles förskräckligt, det är så hon brukar göra när hon vill be om ursäkt så jag borde ha fattat att det var nåt, men jag var för  trött just då.

JMW
6/20/18, 8:25 AM
#6

#5 Hi hi nä det är inte idag. Hos mig är det 20:e juni och midsommar har inte varit än. 😉

Annons:
Maria
6/20/18, 9:01 AM
#7

Men käre nån. Det går verkligen troll i mina rubriker. Jag ska ändra🤫☺️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
6/20/18, 9:54 AM
#8

God morgon!

19 grader och en skinande sol, blåsigt!
I eftermiddag ska jag försöka handla innan "alla andra", annars ska jag ta det lugnt och avslappnat efter två dagars härj här!

Lona
6/20/18, 11:27 AM
#9

Här är det åter svensk sommar = kallt och regn. Labradoren har gått i strejk medan terriern tar det med jämnmod. Jag har egentligen inget speciellt jag ska göra idag men tror att jag drar täcket över huvudet och går i ide ett tag. Är inne i en svacka igen och livet är skit. :-(


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Fransu
6/20/18, 11:36 AM
#10

God förmiddag!

Det regnar och blåser. Enligt bilen är det 10 (!) grader. Är det midsommarvecka, så är det. 😃

Idag ska vi veckohandla. Håller på att knåpa ihop en inköpslista.

#9 Jobbigt med svackor. Jag vet hur jobbigt det kan vara. Man får försöka tänka att det blir bättre igen. Jag försöker tänka så i alla fall när jag är nere på botten och kravlar. Hoppas du mår bättre snart. Kram.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
6/20/18, 3:41 PM
#11

God eftermiddag.

Jag klarade mig precis mellan skurarna på vägen hem från jobbet. Nu fullkomligt vräker regnet ner.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
6/20/18, 7:09 PM
#12

God afton 😢

Här är 18 grader, ganska hård blåst och växlande molnighet. Vi ska få skitväder till midsommar hörde jag, det blir väl som för ett par år sedan när det var +10 grader på julafton och +8 grader på midsommarafton.

Idag är sista dagen jag går upprätt på gissningsvis hela sommaren, från och med i morgon blir det rullstol.

Upp till toppen
Annons: