Annons:
Etikettfritid-och-hobby
Läst 1164 ggr
MonicaLagerquist
6/18/18, 7:12 AM

Fotbolls VM Hiss eller diss

Följer ni fotbolls VM på tv?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
parsley
6/18/18, 7:21 AM
#1

Nej. Jag är fullständig ointresserad. Skulle jag göra mig till och ändå titta, skulle Sverige garanterat förlora den matchen. 🙂

Tarotstollan
6/18/18, 7:21 AM
#2

Nej! Har nästan inget intresse för sport alls, numera. Däremot var det spännande när Björn Borg och Ingemar Stenmark höll på.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MonicaLagerquist
6/18/18, 7:42 AM
#3

Jag kommer att följa de svenska matcherna.

Men kommer det något viktigare emellan så kommer jag inte att gråta ögonen ur mig.

Stolt ägare till fem La permer

[Thiah]
6/18/18, 7:49 AM
#4

Maken är fotbollsgalen så vi tittar. :)

JMW
6/18/18, 8:33 AM
#5

Varken jag eller maken bryr oss om detta. Så otroligt tråkigt med fotboll.

Leifsdotra
6/18/18, 8:55 AM
#6

Ingen av oss fyra härhemma är intressserad av fotboll så vi kommer inte att titta alls.

Annons:
Maria
6/18/18, 9:08 AM
#7

Varken jag eller min man är intresserade.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
6/18/18, 9:19 AM
#8

Är totalt ointresserad, säger att jag har sportfilter på min TV!    😃
Retar mej dock på hur minsta lilla sport får bre ut sej i vanliga kanaler, när det finns sportkanaler till intresserade! Missar ju program i flera veckor!    😕

Totum
6/18/18, 9:24 AM
#9

Nej följer inte.

Fransu
6/18/18, 9:48 AM
#10

Jag är helt ointresserad av fotboll. Kan knappt nämna ett namn i landslaget. Men från VM -94 kan jag nästan rabbla upp alla spelare. Kändes som att fotboll var större på den tiden. Jag var lika ointresserad då som nu, men ändå lyckades jag snappa upp vilka som spelade.

Men jag tycker att det är roligt för alla fotbollsintresserade med VM. Säkert årets höjdpunkt för många. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Carmarino
6/18/18, 10:29 AM
#11

Är inte ett dugg intresserad, så jag håller mig till P4 Plus för att slippa höra sport i tid och otid. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Mooniq
6/18/18, 10:52 AM
#12

Jag ser inte på någon sport på tv. Jag älskar hästar - ser inte ens hästsport av någon kategori på tv. Däremot kan jag tänka mig att se nån match live - för att få upleva atmosfären och stämningen - det är maffigt när 1000 pers stampar, klappar händer och sjunger hejar-ramsor. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[[eskils_]]
6/18/18, 11:43 AM
#13

Jag är inte så intresserad eller kunnig på sport i allmänhet, men just fotbollslandskamper tycker jag är kul att titta på. Kommer att se Sveriges matcher och några till.

Annons:
MonicaLagerquist
6/18/18, 1:10 PM
#14

#8 Jag har reklamfilter på min TV.

Stolt ägare till fem La permer

Lona
6/19/18, 7:43 PM
#15

Näpp, och är redan urless på VM - jag är inte intresserad för fem öre men vart man än vänder sig så handlar det mesta om fotboll.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Dioramabyggare
6/19/18, 7:56 PM
#16

Jag är inte heller intresserad av att titta på fotbolls-VM. Men matchen mellan Sverige och Syd-Korea var spännande på slutet, tyckte jag.

MonicaLagerquist
6/19/18, 9:06 PM
#17

#16 Eller hur?

Stolt ägare till fem La permer

[PeterTM]
6/19/18, 10:11 PM
#18

Jag tittar inte på fotboll, inte heller på någon annan lagsport,  jag gillar friidrott och längdskidåkning, jag brukar titta på det.

[Thiah]
6/20/18, 4:58 AM
#19

#15 det kan jag också tycka fast jag gillar fotboll. Vore "kul" att se nått annat på tex morgonen…

Upp till toppen
Annons: