Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 345 ggr
MonicaLagerquist
6/18/18, 7:01 AM

God morgon Måndag 18 juni

God morgon
Soligt men bara 12 grader varmt.

vättar sängkläder och dricker dagens första kopp the.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
aggeelin
6/18/18, 8:00 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon Sitter här och funderar på vad det ska bli för väder idag. Törs jag ha vädringsluckan i taket öppen eller inte - enligt prognosen ska det inte bli regn men jag undrar … Nu mognar snart de första tomaterna. En liten tidig rackare är redan klar.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fransu
6/18/18, 9:04 AM
#2

God morgon!

Igår vid lunchtid blev jag plötsligt magsjuk. Jag hade några jobbiga timmar. Blev bättre till kvällen och kunde både dricka och äta lite. Men hade magont. Idag har jag lite magknip och magen känns orolig. Så jag är hemma och kurerar mig.

Hoppas alla har en bra start på midsommarveckan. ☀️

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

worst
6/18/18, 9:13 AM
#3

God morgon!

Idag 19 grader och växlande solighet.
I kväll ska jag gå hem till en kompis och beundra deras fina rosor, de är praktfulla just nu!

Mooniq
6/18/18, 10:55 AM
#4

Mårning. Promenaden gjord. Det blåser lite och vädret är svalt med lite moln som susar förbi. Inser att jag behöver en supertunn prasseljacka/windbreaker, så det blir väl att kolla nån sportbutik under dagen. Semester. Sitter och väntar på postbilen för idag kommer ett roligt paket från Belgien - från en supernajs parfymaffär med världens mest serviceminded personal - så idag blir det Chanel för hela slanten. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Leifsdotra
6/18/18, 11:42 AM
#5

Goddag får man väl säga nu då. 

Morgonen började inte så kul, en av mina hönor har dött. Av ålder säkerligen, för hon var den enda vi köpt som vuxen och hon var mamma till några av kycklingarna vi köpte samtidigt när vi började med höns. 

Jobbar hemifrån idag och ska snart ha lunchrast och ta en promenad med hundarna.

Fransu
6/18/18, 11:51 AM
#6

#5 Nej, vad tråkigt med hönan. 😕

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
MonicaLagerquist
6/18/18, 1:09 PM
#7

Tror ni att jag kom ihåg att ringa nattjouren i morse på deras telefontid och boka av nattpatrullen till svärmor torsdag- söndag. 😡

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
6/18/18, 1:16 PM
#8

#7 MonicaLagerquist

på A svarar vi B och på C antagligen inte - känner såå igen mig - med saker man måste komma ihåg men lätt glömmer bort.. suck ja. 😟

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
6/18/18, 1:30 PM
#9

#8 Får lägga en lapp på tangentbordet.De har telefontid mellan 8.00-9.00

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
6/19/18, 8:49 AM
#10

Idag kom jag ihåg Nattpatrullen så nu är den avbeställd.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: