Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 690 ggr
Maria
6/14/18, 6:00 AM

Godmorgon torsdag 14 juni

Godmorgon från ett mulet Göteborg med 13 grader.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
JMW
6/14/18, 7:22 AM
#1

Morrn! Halvmulet och 16 grader. Jag har ställt upp dörren och lyssnar på koltrasten som sitter alldeles nära och sjunger. Så otroligt vackert.

Regnet och åskan igår gjorde oss strömlösa. Inte ens våra mobiler fungerade. Gick inte att ringa eller skicka sms. Fy sjutton så isolerad jag kände mig. Dryga två timmar var vi utan ström.

Tarotstollan
6/14/18, 7:37 AM
#2

Här är mulet men uppehåll, runt 13 grader. Skönt!🙂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Mooniq
6/14/18, 7:46 AM
#3

Mårning. Det blåser ute och det är kallt i luften. Ganska skönt faktiskt. Idag var jag trögstartad och istället för promenad så blir det 45 minuter crosstrainer inomhus idag. Sen blir det att åka till jobbet vid lunchtid. Vädergudarna lovar regn och naturen behöver det.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
6/14/18, 8:26 AM
#4

God morgon

Mulet och 15 grader.

Det har kommit lite regn i natt men förhoppningsvis kommer det mer.

Mannen höll på att krocka med en björn igår på sin resa. Som tur var hann han bromsa och veja och björnen vände mitt på vägen.

Stolt ägare till fem La permer

akvarium123
6/14/18, 8:50 AM
#5

Godmorgon!

Molnigt och 14 grader.

Idag ska jag gå en mil är tanken. Puh. Hur ska detta gå om jag knappt kan gå 2 km??

Sedan blir det att fira en stor sak för mig men en väldigt liten sak för de flesta andra.

Hoppas alla får en bra dag!

worst
6/14/18, 9:08 AM
#6

God morgon!

21 grader och sol och moln.
Idag blir jag kattvakt till en charmig röd katt, han stannar tills på söndag!   🙂

Annons:
Mooniq
6/14/18, 9:57 AM
#7

#5 akvarium123

Varför ska du gå en mil om du känner att det tar emot att göra 2-3 km?

När jag började mina promenader igen så började jag försiktigt och utökade 1-2 km 1-2 gånger per vecka. 

Inget kul att gå så långt om du är otränad. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[[eskils_]]
6/14/18, 10:06 AM
#8

God förmiddag. Här är fortfarande mulet och just nu 17 grader, lite vind. Inget regn dock tyvärr.

#1 Visst sjunger koltrasten underbart, förstår att du njuter! Men så jobbigt med strömavbrott, det måste ha varit omfattande om även mobiltrafiken slogs ut.

aggeelin
6/14/18, 10:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Godmorgon! Önskar alla en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
6/14/18, 11:38 AM
#10

#8 Ja de sa igår att det var åskan och det kan jag gå med på för jag hörde åskan. Idag försvann strömmen igen i ca 45 min. Enligt Eon så var det pga åska igen. Det märkliga är att här är himlen i stort sett blå med sol och jag kan då inte fatta var den åskan är. Fast idag funkade mobilnätet i alla fall.

[PeterTM]
6/14/18, 2:11 PM
#11

God Eftermiddag 😢

Här är växlande väder och blåsigt, inget regn "so far". Vår pojke gick från Östervåla till Uppsala igår tillsammans med sina kompisar, 52,7 km. Sedan tog de en hamburgare och bussen hem, de var borta 15 timmar.

Fransu
6/14/18, 2:13 PM
#12

God eftermiddag!

Mulet, runt 17 grader och regnet hänger i luften. Uppehåll än så länge. Ganska blåsigt är det också.

Har gått en härlig långpromenad med pudeln i skogen. Det var så skönt idag eftersom det inte var så kvävande varmt. Pudeln njöt också för fullt.

Hoppas alla har en bra torsdag!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Fransu
6/14/18, 2:14 PM
#13

#11 Wow, vilken härlig långvandring. Hade jag också gärna gjort någon gång. Måste få med mig någon, hade varit trevligt med sällskap.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
akvarium123
6/14/18, 2:19 PM
#14

#7 Det var med skolan. Så tyvärr inget jag kunde påverka hur långt jag ville gå. Men jag kom hem och det var ju det viktigaste!

JMW
6/14/18, 2:59 PM
#15

#11 Jag har en kompis som bor i Östervåla. Hennes son förolyckades ganska tragiskt med motorcykel.  Kanske du känner/vet vem det är?

[PeterTM]
6/14/18, 10:34 PM
#16

#15 Jag vet vem det är, men är inte bekant med dem.

JMW
6/14/18, 10:51 PM
#17

#16 Har länge misstänkt att du kanske visste vem det är. Har för mig att du bor i trakterna.

[PeterTM]
6/17/18, 1:06 PM
#18

#17  Jag bor på landet mitt emellan Harbo och Östervåla. jag tror alla vet vem jag är, både i Harbo och i Östervåla eftersom jag går på leopardmönstrade proteser och har shorts på mig mellan 1 maj och sista september, men själv känner jag inte så många 🙂

JMW
6/17/18, 1:36 PM
#19

#18 👍

Upp till toppen
Annons: