Annons:
Etikettkärlek-och-relationer
Läst 457 ggr
DesK
5/27/18, 8:58 PM

Mors dag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har alltid varit lite ambivalent till just mors dag, eftersom min mor och jag inte hade något bra förhållande. Mor dog när jag var 22 år och mina döttrar föddes många år senare, när jag var mellan 35 och 40 år gammal. Mina döttrar har alltid gratulerat mig på mors dag med fina hälsningar och kramar 😊 Så den där lite ledsna känslan har bytts till stillsam glädje. Sedan några år tillbaka, har min gubbe och jag ensamkommande flyktingar boende hos oss. De som bor här nu kom idag hem med den här buketten och båda skickade nedanstående text i ett sms 🙂

Hej bästa kvinnan i hela världen ❤️❤️😊😊jag hoppas att du mår bra . Ett stor grattis på din dag 😊Jag önskar dig hälsa , jag önskar dig lycka ,glädje o jag önskar dig det bästa ❤️❤️😊😊🌷🌷🌹🌹🌺🌺

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Tarotstollan
5/27/18, 9:22 PM
#1

Så fint!
Skall fira min mamma när jag mår bättre.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
5/27/18, 9:32 PM
#2

Så fint🙂

Själv så är denna dagen ganska så betydelselös för mig då jag mest tycker det är ett kommersiellt jippo. Min son ringde och och då hade jag precis läst i tidningen att det var mors dag. Sonen vet precis vad jag tycker😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

amandain
5/27/18, 9:40 PM
#3

Jättefina blommor!

Min mamma fick precis det hon önskade sig, lecakulor. Blommor tycker hon inte om att få. De vill hon köpa själv.

MonicaLagerquist
5/28/18, 8:16 AM
#4

Min egen mor är död.Min svarmor var här igår så hon fick lite choklad av sin son.

Mia barn firade mig i lördags när vi hade fest för mannen jag fick fina blommor av dem.

Stolt ägare till fem La permer

Leifsdotra
5/28/18, 11:24 AM
#5

Min mamma gick bort för 10 år sedan, när hon nyss fyllt 60 år och alldeles för tidigt 😢 Vi stod varandra väldigt nära och det är alltid ett visst vemod kring mors dag. 

Men mina barn bjöd på årets första sillunch på altanen och rabarberpaj på eftermiddagen ❤️

Upp till toppen
Annons: