Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 380 ggr
MonicaLagerquist
2018-05-27 05:44

God morgon söndag 27/5

God morgon

Det är ovanligt tidig morgon för mig idag.

Jag ska iväg på en kattutställning och mitt resesällskap komer och hämtar vig straxt före åtta. Vaknade så klart redan vig 4.30.

Nåväl det finns väl att göra.

Än så länge lite svalt ute men det ser ut att bli en härlig dag.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2018-05-27 06:46
#1

Godmorgon från ett mulet Göteborg med 18 grader ute just nu.

Jag har sovit som en stock och ingen katt har väckt mig förrän nu när Moritz tyckte jag skulle gå upp.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2018-05-27 06:48
#2

#1 Själv har jag sovit oroligt men det gör jag ofta när jag ska upp extra tidigt. Dessutom har jag en löpkatt som låter väldigt illa just nu.

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
2018-05-27 08:41
#3

Mårning. Vaknade 4.50 -en kopp kaffe och sen på med träningskläderna och ut o promenera. Det blev 12 km idag och jag är supernöjd att jag kommit igång rejält med mig själv. Härligt att gå hemifrån tidigt och idag har jag sett 1 räv, 3 harar och 7 rådjur och hört en mängd fåglar. 

Jag är ledig idag så det blir en städ-förmiddag och sen blir det slappardag resten.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

JMW
2018-05-27 08:43
#4

Morrn! Härlig morgon, redan 19 grader. Det blåser hyfsat friska nordostvindar så värmen upplevs inte som besvärlig. Det passar bra för jag måste klippa lite gräs idag. Igår kväll så kom det lite regn men inte mer än att det dunstade bort när det nådde marken.

aggeelin
2018-05-27 09:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Godmorgon! Maxen och hussen bjöd på frukost på sängen idag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2018-05-27 09:17
#6

#5 Så mysigt🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
worst
2018-05-27 09:45
#7

God morgon!

19 grader och mulet. Det regnade bra igår, så det hoppas jag att vi slipper idag. Grannens flicka övar fiol idag, Idas sommarvisa, så det blir nog sommarlov iår också!   😉

Maria
2018-05-27 11:27
#8

Jag såg nyss i tidningen att det ska eventuellt komma kraftiga skurar i Göteborg. Vi har ju mulet idag men det är 25 grader ute så regnet kan verkligen behövas efter denna torkan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
2018-05-27 11:34
#9

#8 Maria

ja, jag har önskat regnskur i en vecka nu. Man är aldrig nöjd. 😃

Här skiner solen men idag brisar det skönt och än så länge bara 23 grader i skuggan.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[PeterTM]
2018-05-27 13:50
#10

God eftermiddag 😢

Här är soligt och fint även idag, men lite mer lagom temperatur, 18 grader i skuggan just nu, jag gillar.

Maria
2018-05-27 15:09
#11

Har precis varit ute och vattnat och det tog inte många minuter efter att jag var klar förrän regnet kom😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Totum
2018-05-27 19:55
#12

Go'kväll. Efter en varm och skön dag utomhus har jag nu intagit soffläget. Hoppas alla mammor haft en fin morsdag. Ja, jag hoppas även att ni andra haft det. 😊

Upp till toppen
Annons: