Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 354 ggr
MonicaLagerquist
2018-05-26 07:17

God morgon lördag 26 maj

God morgon

Soligt och härligt väder i Örsundsbro.

Mannen fyller år idag så vi ska ha barnen här på lite mat mot kvällningen.

Vi hämtade svärmor redan igår så hon behöver ju lite passning också.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2018-05-26 08:39
#1

Jösses. Jag har sovit till 8.30.😃

Jag brukar inte sova så länge. Jag var på väg upp vid 7 men låg kvar lite… Jag gillar egentligen inte att vakna så här sent.

Det är 27 grader ute och ser ut att bli en strålande dag igen🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2018-05-26 08:43
#2

#1 Du får hälsa och gratulera din man😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
2018-05-26 10:00
#3

God morgon!

Vad förvånad jag blev, det är igenmulet ute, men åtminstone 21 grader.
Jag sov också "för länge" idag, men det gör inget, för dagens planer blev avbokade redan igår, så jag hinner ta det lugnt idag!   😃

MonicaLagerquist
2018-05-26 10:42
#4

#2 Det ska jag göra.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2018-05-26 11:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Nu har fläkten plockats fram. Ursäkta röran haha.😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2018-05-26 11:31
#6

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
[PeterTM]
2018-05-26 12:46
#7

God middag 😢

Vaknade halv fyra i morse med vansinnig magvärk. jag tänkte att jag åkt på blödande magsår som grädde på moset och väntade mig att det skulle komma en massa blod på toa, men jag hade nog bara ätit nåt dåligt, för nu har det gått över.

Jag blev tvungen att ta en middagslur i hammocken eftersom jag inte kunde somna om på morgonen och nu är jag pigg igen. 

Mitt liv är trasigt, jag är trasig, bara ungarna håller mig igång. Utan dem gav jag upp livet, det känns oerhört tomt och meningslöst utan den jag älskar. Jag vill inte leva utan henne, men jag måste kämpa på för ungarnas skull.

Maria
2018-05-26 12:50
#8

Vilken tur att du har dina barn Peter. Jag gissar att det är en stor sorg även för dem.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: