Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 390 ggr
Maria
2018-05-25 06:11

Godmorgon fredag 25 maj

Godmorgon på er från ett strålande Göteborg. Det är 15 grader i skuggan redan.

Hoppas ni får en härlig fredag🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2018-05-25 07:54
#1

God morgon

Här stålar solen från en klarblå himmel.

Vi ska straxt åka till Solna och hjälpa svärmor med lite papper och sen ta med henne hit över helgen.

Sonens totalhavererade bil kommer hit på eftermiddagen med bärgare.

Uppenbarligen är vår garageuppfart ett bra ställe att ställa den på i väntan på att han ska komma fram till vad han ska göra med den.

Sen har jag en massa att göra inför morgondagens fest.

Full fart med andra ord.

Stolt ägare till fem La permer

JMW
2018-05-25 08:15
#2

Morrn! Strålande sol från en klarblå himmel och nu 15 grader. Återigen en kanondag. 

Igår tog jag slangen och fyllde upp min vattentunna som ju var tom. Måste ju vattna för sjutton och det är enklare att tappa från kranen på tunnan än att hålla på med kranen. Nu börjar gräsmattorna bli gula på många ställen. Knastrar när man går på dem. Inget regn i sikte på länge.

aggeelin
2018-05-25 08:16
#3

Godmorgon! Det känns varmare idag och mindre blåst. Nu är det dags för jobb och det är bäst att sätta fart. Fin fredag på er alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

worst
2018-05-25 10:06
#4

God morgon!

Ännu en dag med strålande sol. Idag kan jag ta det lugnt efter en hektisk vecka, ska bara gå bort till Maxi och handla lite i eftermiddag!

Fransu
2018-05-25 11:32
#5

God förmiddag!

Varmt och soligt.

Ska gå en kortare skogssväng med pudeln. Behöver åka iväg och handla och hämta ut paket mm. Sen har vi 9 kubik ved på tomten som ska staplas. Imorgon ska vi få middagsgäster så det måste fixas lite inför det. Det finns att göra i helgen.

Härlig fredag till er alla! ☀️

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Upp till toppen
Annons: