Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 382 ggr
Maria
5/24/18, 7:43 AM

Godmorgon torsdag 24 maj

Godmorgon på er från ett soligt varmt Göteborg.

Fåglarna kvittrar och flugorna surrar. Riktig sommarkänsla.

Idag ska jag iväg en sväng till sonen och lille barnbarnet.

Jag ska till apoteket också för jag har fått starkare smärtplåster. Hoppas att de hjälper.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
5/24/18, 7:57 AM
#1

God morgon

Skippar att åka ut på sjön.

Inser att dagen bör ägnas åt att fixa inför helgen.

Så det får bli städning och div matfix istället.En och annan tvättmaskin ska väl köras också.

Stolt ägare till fem La permer

worst
5/24/18, 8:17 AM
#2

God morgon!

18 grader och sol, välbekant väder nu för tiden!
I eftermiddag ska jag åka iväg på soff- och möbeljakt i Kalmar, hoppas jag hittar nåt! Sedan blir det middag med vänner på kvällen, så det blir en lång dag.

MonicaLagerquist
5/24/18, 8:19 AM
#3

Min plan att städa gick just i stöpet.Vattnet försvann.Inget besked om när det återkommer.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
5/24/18, 8:29 AM
#4

Godmorgon! Ännu en solig fin dag med blåst som kyler lite. Jag sitter hemma med jobb en stund på fm för att njuta lite av det fina vädret. #0 hoppas plåstren hjälper Maria!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
5/24/18, 10:36 AM
#5

Tog en promenad med hunden och nu har vattnet kommit tillbaka så det är väl dags att sätta lite fart.

Skulle bara kolla upp ett recept på datorn och vips så hade jag fastnat här.

Stolt ägare till fem La permer

Fransu
5/24/18, 11:40 AM
#6

God förmiddag!

Soligt och varmt idag också.

Idag ska jag baka kanelbullar. Det var länge sedan jag bakade bullar, så det blir roligt. Och gott förstås.

Hoppas plåstren ger verkan Maria!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Upp till toppen
Annons: