Annons:
Etikettövrigt
Läst 345 ggr
MonicaLagerquist
5/23/18, 8:45 AM

Reklamfilter

Det är inte så ofta jag ser på TV. Men när det kommer till reklam så stänger min hjärna av sig totalt.

Även om jag har sett reklamen tidigare och till viss del känner igen den så kan jag för mitt liv inte komma på vad den gör reklam för.

Med andra ord så kan TV skippa reklamen för jag antar att det är fler än jag som lever med ett reklamfilter.

Det enda som är bra med reklamen är att man kan gå och kissa eller hämta något då.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
5/23/18, 8:50 AM
#1

Jag har också förmågan att stänga av.

Det finns vissa reklamfilmer jag tycker är bra men jag vet sällan vilket företag som står bakom😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
5/23/18, 8:59 AM
#2

Ibland ringer det företag som vill höra vad jag känner igen för reklam men jag kan oftast inte svara på deras frågor.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
5/23/18, 9:10 AM
#3

#2 Jag fick en sådan fråga på mail. Det var ett formulär med massa frågor om just reklam. Jag kunde heller inte svara så bra. Visst har man sett och hört reklamen men att koppla ihop det med produkt blir svårare.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: