Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 498 ggr
Maria
4/22/18, 7:39 AM

Godmorgon söndag 22 april

Godmorgon på er. Vi har väldigt dimmigt ute och så är det bara 6 grader.

Idag ska jag göra ingenting😃

Hoppas ni får en fin söndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fransu
4/22/18, 7:58 AM
#1

God morgon!

6 grader här också och molnigt. Det var alldeles vindstilla när jag rastade hundarna. Idag ska vi bland annat gödsla gräsmattan.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Mooniq
4/22/18, 8:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

Mårning! Fel färg på gräset när jag vaknade och nollgradigt. Nu är ordningen återställd med blå himmel och solsken och värmegraderna ökar hela tiden. Satte tråden för gräsroboten igår och med goda 10 meter kvar på guidelinan så tog märlorna slut. Ska hänga på låset till Biltema kl 9 och införskaffa ny + kolla ett tak till robotplattan som verkar helt ok och till bra pris.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
4/22/18, 8:10 AM
#3

God morgon

Vi ska ner till byn och vaccinera oss idag.

Sen är det lite frön som ska sås.La luktärtor i blöt igår så de ska i jord idag.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
4/22/18, 8:15 AM
#4

#0 Har "han" fått något namn ännu?😉

#2 Oj då. Har de öppet för sådant en söndag?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
4/22/18, 8:15 AM
#5

#3

Luktärter är underbart. Jag älskar dvärgsorterna. Lättare ha i krukor och doftar ändå lika gott.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

worst
4/22/18, 9:41 AM
#6

God morgon!

Tolv grader och solsken.  Idag ska vi åka fyra mil och hälsa på pappa och se vilket humör han är på idag… Innan hinner jag kanske plantera lite sticklingar i kruka!

Annons:
aggeelin
4/22/18, 10:33 AM
#7

Godmorgon! Solen skiner och jag måste tyvärr sitta inne och jobba. Jag har upptäckt att jag ligger mycket efter med sånt som har ett slutdatum. Det straffar sig att ta ledigt torsdag fredag i kommande vecka :(

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
4/22/18, 12:05 PM
#8

God middag 🙂

Här är 13 grader och växlande molnighet/sol. Vi har iordningsställt altanen och plockat fram dynorna ur förrådet. Fru och dotter skurade igår, både golvet och allt vitt i tak och på stolparna.

Upp till toppen
Annons: