Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 452 ggr
Maria
4/21/18, 6:10 AM

Godmorgon lördag 21 april

Godmorgon på er-

Det ser ut att bli en solig fin dag. Vi har 8 grader nu i skrivande stund men det lär öka raskt.

Alla (sonen, barnbarnet och min man) sover fortfarande så det är bara jag och katterna som har kvicknat till.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
4/21/18, 6:26 AM
#1

10,5 & sol. Har precis släppt ut alla kaniner i hagarna. Lite sugen på en tidig morgon promenad. Blir en lugn dag. Återhämta mig från ångesten igår. I em kommer syrran o hennes man hit. Barnen ska sova hos farmor och farfar.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
4/21/18, 7:17 AM
#2

Gomorron !  

Härligt väder blir det idag , nu 8 + . Jobb idag . 

Just nu tar jag en kopp kaffe och har även tvättstugan .  Jobbet börjar 11.00 .

Tur det fanns en tid i tvättstugan, , konstigt att man kladdar ner kläderna så fort. 😃

#0  Jisses , sover du aldrig längre , , inte ens på Lördagar ??

HH 🙂

MonicaLagerquist
4/21/18, 8:26 AM
#3

God morgon
Straxt dags för att åka in för årets första loppis på Vaksalatorg.
Solen skiner och hoppet finns att det blir en lika fin dag idag som igår.

Stolt ägare till fem La permer

Fransu
4/21/18, 9:07 AM
#4

God morgon!

Soligt och lite blåsigt ute. Var ganska kyligt när jag var ute vid halv åtta och rastade hundarna. Men det blir nog en riktigt fin dag vädermässigt.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
4/21/18, 9:26 AM
#5

Lilla barnbarnet sover sin första middagslur och min man och sonen är i väg och veckohandlar så jag har lite tid över😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
4/21/18, 9:37 AM
#6

God morgon!

Fjorton grader just nu och strålande sol. Hoppas att jag slipper de 27 grader som det var här igår, alldeles för varmt!
Dagens planer är lite småplock med lite av varje…

Annons:
aggeelin
4/21/18, 10:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Godmorgon! Vi sitter i uterummet och avnjuter lördagsfrukost.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
4/21/18, 11:24 AM
#8

God förmiddag 🙂

Här är 14 grader, soligt men mycket blåsigt.

Fridaaaa
4/21/18, 1:01 PM
#9

God dag :)

Varit på kosläpp, på vår gamla gymnasieskola. Man saknar tiderna där.
Hade tur med vädret, lagom varmt tyckte jag :) Kunde blåst lite mindre men blåser jämt där haha! :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
4/21/18, 2:53 PM
#10

Vi har varit ute en promenad med barnbarnet runt vår lilla sjö. Solen sken men det var väldigt kallt i vinden och det blåste en hel del.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
4/21/18, 4:38 PM
#11

Midda! Idag har jag jobbat fm och nu håller jag på o spikar tråd till gräsroboten. Det blir många mikropauser då jag får räta på ryggen - trycka ner några märlor, sträcka tråd, räta på ryggen etc. Men snart klar. Sen ska smurfen få laddas o sen är det schas ut på grönbete enligt schema. 🙂Ska prata m paps om att göra ett sol/regnskydd till den, tror det räcker att bocka till en plåt och sen fästa i altansidan. Nu är det jobb fram till onsdag och sen hägrar 2 veckor ledigt.  Känns bra!

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
4/21/18, 4:42 PM
#12

#11 Vi har också köpt en "gräsätare" - vår har fått namnet Rasmus. Blir bra när han går i tjänst.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: