Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1188 ggr
Maria
3/24/18, 6:18 AM

Godmorgon lördag 24 mars

Godmorgon på er från ett grått Göteborg. Just nu är det nollgradigt och så snöar det. Jag börjar tröttna på det här nu.

Nu på förmiddagen ska vi iväg och hämta lille barnbarnet som ska sova över hos oss ❤️

Hoppas ni får en fin lördag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
3/24/18, 7:01 AM
#1

Godmorgon Mys i soffan med yngsta sonen. De andra är iväg hela dagen på handbolls cup. Just nu grått ute men hoppas det spricker upp. Lite att pyssla med idag bla besikta bilen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
3/24/18, 7:36 AM
#2

God morgon

Nio månader prick kvar till jul.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
3/24/18, 7:37 AM
#3

#2 😮

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fransu
3/24/18, 7:42 AM
#4

God morgon!

Exakt samma väder och temperatur här som hos Maria.

Inga planer idag, än så länge.

Hoppas alla får en härlig lördag! ☀️

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

JMW
3/24/18, 8:18 AM
#5

Morrn! Tänk, samma här. Nollgradigt och grått men det ser faktiskt ut som om solen tänker titta fram.

Vi får inte glömma att sommartid börjar imorgon.

Maria
3/24/18, 8:22 AM
#6

#5 Åh är det imorgon?

Tack för påminnelsen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
3/24/18, 8:34 AM
#7

Godmorgon! Dags att gå upp från sovmorgon, så skönt i sängen så det är lite svårt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
3/24/18, 9:45 AM
#8

God förmiddag 🙂

Grått, lätt snöfall och en ynka plusgrad. Det blåser elakt också så det känns som om det vore minusgrader. Jag väntar på att SM-veckan med 15 km skidor förr herrar ska börja.

worst
3/24/18, 10:09 AM
#9

God morgon!

Plus fem grader och ett svagt soldis.
Idag tar jag det lugnt och tar en stilla promenad för att handla till eftermiddagen…

Maria
3/24/18, 10:16 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Sonen skickade ett sms igår och undrade om vi hade kvar några av hans tennsoldater. Jag gissar att han behöver löda något så han har fått med en rulle lödtenn också.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
3/24/18, 7:55 PM
#11

Nu sover lille barnbarnet så gott. Vilken glad och lättsam liten gosse. Matglad är han också 🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: