Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 872 ggr
[Thiah]
2018-03-23 06:02

Godmorgon Fredag 23 mars

Solen skiner, blåser kallt. Inte kollat graderna men gissar en del minus. Och så är det ju Fredag!

Annons:
[PeterTM]
2018-03-23 06:16
#1

God morgon 🙂

Här är halvklart, solen på väg upp bakom träden, minus 3.

JMW
2018-03-23 06:33
#2

Morrn! Ingen sol men tjock dimma och -3.

Strax iväg för veckans sista pass med godisplock. Ska bli så skönt med helg!

aggeelin
2018-03-23 07:44
#3

Godmorgon! Fredag idag - veckan har gått så fort! Snön smälter långsamt så vi är ändå på väg mot vår.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
2018-03-23 08:09
#4

Mårning. Efter att ha jobbat lite för mycket så har jag fått en ledig fredag - så nu blir det 4 lediga dagar fram till tisdag. Ikväll fyller brorsans ena tjej år och det blir såklart kalas och tårta. Alltid svårt att handla till småtöser men prinsesstemat med glitter, glamour och Cerisefärgade kläder funkar. Den minsta tjejen är 4 och den äldre som fyller blir 7. 

Hittade supermjuka Cerisefärgade tröjor med instickad silvertråd - så de får varsin och sen får den äldre ett par svartvita pants och så tänkte jag åka vägen förbi Panduro-affären o se om jag hittar nåt pyssel eller om jag hittar nåt glittrigt på Glitter-affären. 

Själv går jag o väntar på paket från posten och enligt deras app så ska det levereras idag - Hoppas! 😃

Går runt med en envis hosta - får inte sova på nätterna, så jag hoppas den släpper snart för den irriterar mig. Snön snön smälter väldigt långsamt, jag tittar elakt på den hela tiden och önskar vår. Vill sätta fröer och börja greja lite i trädgården. Flyttade ju in i december så jag vet ju inte vad som döljer sig.  Hoppas på lite Krokus i gräsmattan - det e fint.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2018-03-23 09:24
#5

God förmiddag

Mjölken är slut så det får bli en promenad ner till byn för att handla lite mjölk.

Stolt ägare till fem La permer

Fridaaaa
2018-03-23 10:05
#6

Härlig fredag!

Solen är inte framme här men vem vet, kanske kommer :) 
Lilleman sover, och jag har fått äta frukost i lugn och ro. Se hur det blir när sambon återgår till jobbet på måndag.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
worst
2018-03-23 10:28
#7

God morgon!

Här är det fem plus idag och solen skiner.
Jag kan äntligen stoppa fingrarna i jord och plantera om mina pelargoner, då jag köpte två påsar igår! Det ska bli speciellt roligt att få sticklingarna i jord! Så idag är jag sysselsatt!   😃

Fransu
2018-03-23 11:44
#8

God förmiddag!

Äntligen fredag! Denna veckan har varit lång och jobbig.

Vi har 1 plusgrad och mulet.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

flocken
2018-03-23 19:32
#9

Fredag kväll. Blev en tur ner till Kalmar idag för en promenad med 6 hundar vid slottet & mot stadsparken. När hundarna var trötta så blev det en snabbis på IKEA. Lite ramar, ljus & tavelhyllor. Nu njuter jag av kvällen sådär trött man är på en fredag & rätt ont i kroppen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: