Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 338 ggr
Maria
2/25/18, 8:02 AM

Godmorgon söndag 25 februari

Godmorgon på er från ett  kallt Göteborg med nästan -7 grader. Set ser ut att bli en solig dag.

Hoppas ni får en fin söndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
RosaYlva
2/25/18, 8:35 AM
#1

Godmorgon. Idag är jag trött. Vaknade en gång i timmen. Vet inte varför. Halv ett så har jag tvättstuga.

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

Maria
2/25/18, 8:37 AM
#2

Jag minns förr när vi bodde i lägenhet. Då fick man inte använda tvättstugan på söndagar men det togs bort som väl var.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2/25/18, 8:51 AM
#3

Morrn! Återigen en kall natt/morgon. Just nu -10 men solen strålar från blå himmel. Än så länge. Det ska visst bli ett redigt busväder här på ostkusten så det är väl till att njuta idag då.

RosaYlva
2/25/18, 9:01 AM
#4

#2 Jaså det visste jag inte. Jo det är tur att de tagit bort det.

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

[PeterTM]
2/25/18, 9:07 AM
#5

God morgon 🙂

Jag och frugan har just kollat superStina knipa bronset på damernas tremil i OS. Marit Björgen gick inte att göra något åt, hon är fruktansvärt stark och var över två minuter före tvåan Pärmikoski från Finland, men sen … Stina hängde norskan Östberg som en igel hela sista varvet och med den vinnarskalle hon har, tog hon spurten över norskan. Stina visste inte att hon fick en medalj. Marit Björgen talade o det för henne. Häftigt att se 😃

Så här tidigt är det länge sen jag var uppe en söndag, men ville ju inte missa skidloppet. Vi har soligt här och 10 minusgrader.

worst
2/25/18, 9:46 AM
#6

God morgon!

Det snöar för fullt och är -7 grader ute och vaktisen plogar parkeringen för fullt!

Ett ord på vägen?
"Det är bättre att aldrig börja, än att aldrig sluta!"

Annons:
[[eskils_]]
2/25/18, 10:34 AM
#7

God förmiddag! Så roligt att svenskarna har haft så fina framgångar i OS! 🏆

Här är det ruggigt kallt, 13 minusgrader, men strålande solsken.

RosaYlva
2/25/18, 11:16 AM
#8

Skall strax ner till tvättstugan.

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

aggeelin
2/25/18, 11:44 AM
#9

Godmorgon! Vilken solskensöndag och #5 vilket os-lopp! Sveriges bästa OS!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fransu
2/25/18, 11:45 AM
#10

God förmiddag!

I morse var det kallt, minus 9 grader. Nu är det runt -6. Var ute en kortare sväng med pudeln i skogen, men jag hade ingen energi i kroppen. Maken känner sig krasslig med huvudvärk och halsont. Kanske har jag också något på gång. Har i och för sig känt så från och till hela veckan. Och så ilar det i en tand…

Hoppas alla får en skön söndag.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

JMW
2/25/18, 11:59 AM
#11

Det är en fantastisk dag. Strålande sol och bitande kyla. Ser att temometern i solen inte kommer högre än till -2. Maken är ute och rundkör min bil lite. Den har stått en vecka så jag tyckte den behövde en tur.

flocken
2/25/18, 3:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#12

Varit ute i omgångar hela helgen. Jag älskar snö & blir helt till mig. Gått promenader i snöstorm, skottat,busat med hundarna. Väl inne värmt upp mig under filt och tända ljus.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: