Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 495 ggr
aggeelin
2018-02-18 10:30

Godmorgon söndag 18 feb

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
2018-02-18 10:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Söndagsfrukost!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

worst
2018-02-18 10:38
#2

God morgon!

#1 Har du också juleljus kvar att elda?   😉

Här är det mulet och två plusgrader. 
Jag ska iväg ett par dagar och vara hus- och kattvakt i skogen! Lugnt och skönt!

Maria
2018-02-18 10:54
#3

God förmiddag. Här är det fullt upp med med lilla Otis. Så mysigt. Just nu sover han.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2018-02-18 11:09
#4

Äntligen lite lugnt här efter kaoset igår. Har kokat ris & fisk till Dexter. Än har han inte kräkts iaf. Barnen sitter med lego. Yngsta med lindad fot.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

aggeelin
2018-02-18 11:16
#5

#2 det här är lila ljus, köpte häromdan. Jag har svårt för vitt, som t.ex vita ljus (vita lakan, vita dukar och mest vitt, vitt och vitt i hemmet)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2018-02-18 11:21
#6

Hos oss har vi inte mycket vitt heller. Med en svart och en nästan svart katt så är det mest praktiskt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[PeterTM]
2018-02-18 13:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God eftermiddag 🙂

Här är mulet och runt nollan. Vi har tittat på katastrof-OS 😉 Vi har en del vitt i hemmet 😃

JMW
2018-02-18 13:22
#8

Gomidda! Gråmulen dag med någon plusgrad. Jag väntar och väntar på lite värme nu. Sen vill jag ha sol för då kan jag dagtid öppna upp glasverandan och vi kan få värme till vattnet. 

Jag är inte heller så förtjust i alltför mycket vitt. Fast när det gäller just ljus så vill jag ha dem vita. Sen har vi ju en kolsvart hund så vitt är även hos oss mer praktiskt.

flocken
2018-02-18 13:38
#9

Här går det mest i svart & trä. Ljusa väggar.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: