Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 735 ggr
Maria
2/17/18, 7:07 AM

Godmorgon lördag 17 februari

Godmorgon på er.

Vi har 5 grader kallt och det ser ut som det är klart ute. Sonen kommer och sover över med lilla barnbarnet idag och det ska bli mysigt.❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Tarotstollan
2/17/18, 7:16 AM
#1

Maria du glömde 1:an i datumet.

Här är uppehåll och just nu - 2,3, igen mulet men det har ljusnat!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
2/17/18, 7:20 AM
#2

Haha. Jag lyckades igen😃

Igår så gick min man och jag och la oss 21.15. Det kallar jag fredagsmys. Min man sover fortfarande. Han var så himla trött så det var säkert välbehövligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2/17/18, 7:38 AM
#3

Godmorgon Vi hade en helt underbar kväll igår. På Tv:n hemvärn & påssjuka. Vi älskar farser samt Stefan & Krister. Jag tömde en flaska vin & det händer inte ofta. Bara sitta nära varandra & tända ljus i hela huset. Idag känns det som jag blivit överkörd utav en truck. Hoppas det känns bättre under dagen.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2/17/18, 7:48 AM
#4

#3 Jag gillar också Stefan och Krister. Har sett dem live här på Lisebergsteatern😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2/17/18, 7:54 AM
#5

#4åh vad roligt. Vi har sagt att vi någon gång ska gå på någon fars. Svårt att komma iväg nu med barn.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fransu
2/17/18, 8:21 AM
#6

God morgon!

Minus 7 grader här. Igår var det 0-2 grader "varmt" och nu är det ordentlig skare på snön. Jobbigt för hundarna att gå på.

En dag helt utan planer. Så skönt.

Ha en fin lördag allihop!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
JMW
2/17/18, 8:41 AM
#7

Morrn! Strax över nollan här. Blir nog en sväng till stan för att ordna med påfyllning i kyl och skafferi.

worst
2/17/18, 10:06 AM
#8

God morgon!

Idag en mulen, lite disig dag och två plusgrader. 
Idag ska jag ha en liten teprovning med ett par kompisar, det ska bli kul!

Ett ord på vägen?
"Den som jagar två harar, fångar ingen!"

[PeterTM]
2/17/18, 10:24 AM
#9

God förmiddag 🙂

Vi har 2 minusgrader och halvklart. Jag har just parkerat mig här för att titta på damernas stafett i OS-längdskidor. Hoppas förstås på våra svenska supertjejer igen. Vår TV-anslutning har gått i putten, så det är datorn som gäller just nu.

Mooniq
2/17/18, 10:47 AM
#10

Kallt i morse, gick ut o stoppade i strömkabeln till motorvärmaren. Kollade ut en 1 timme senare och fortfarande frostiga rutor.. hm.. jodå. Kupévärmaren hade lagt ner verksamheten. Så fort iväg o köpa en ny. Bor ju på landet och har nog blivit lite bortskämd med att tidigare haft garage och carport, så nu när jag inte har det så har laddsladden till motorvärmaren och kupévärmaren blivit väldigt viktiga för mig. Nu är ordningen återställd och den nya kupévärmaren är på plats.  I övrigt är det sol och härligt väder och jag ska gå o jobba om ett par timmar. Tvätt o diskmaskin jobbar tappert och det är snart dags för frukost. ☀️🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2/17/18, 11:31 AM
#11

Nu kokar jag kalops och det luktar så gott i hela huset.

Sonen kommer strax med lille barnbarnet och ska sova över tills i morgon❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2/17/18, 9:08 PM
#12

Vår em : Diskmaskinen gick sönder. In o köpa en ny. Barnen bråkade järnet o slutade med en stukad fot på yngsta sonen Hunden mådde dåligt av hela situationen & började kräkas. Han fick lugnande för att ha en chans att lugna ner sig. Nu sover den lilla & den stora lade sig precis. Utmattad

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

aggeelin
2/17/18, 11:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

God kväll! Vi har besök av min kusin i helgen. Igår kväll provade vi att göra blomkålspizza- det var riktigt gott!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Tarotstollan
2/17/18, 11:37 PM
#14

Ser gott ut! Hur fixar man en sådan?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

aggeelin
2/17/18, 11:48 PM
#15

#14 jag kan fotografera receptet om du vill? Det var lätt och blev gott

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Tarotstollan
2/17/18, 11:59 PM
#16

Ja, tack!🤤

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

aggeelin
2/18/18, 11:30 AM
#17

#16 jag la ut receptet i "mattråden"

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: