Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 465 ggr
aggeelin
1/23/18, 7:55 AM

Godmorgon tisdag 23 januari

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
1/23/18, 7:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag tittar ut på den vackra morgonen! Gryning är så vackert!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1/23/18, 8:19 AM
#2

Godmorgon på er.

Vackert Agge. Det blir en speciell färg ute.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
1/23/18, 9:01 AM
#3

God morgon!

Idag är det en grå och ruggig dag där ute! I eftermiddag ska jag iväg och "jobba" lite, lägger in släktforskardata i excelblad. Belöning,  en fikarast och en kopp kaffe!   

Ett ord på vägen?
"Låt inte din begränsning hindra dej!"

Maria
1/23/18, 9:06 AM
#4

I går var vi och köpte en barnstol på Ikea och lite annat som kan vara bra att ha hemma när lille barnbarnet kommer på besök.❤️

Såg att de hade sådana där rullar med ritpapper. Jag hade det till sonen när han var liten och det är så himla kul när de kan få rita och måla.

I dag är han precis ett halvår så alla mina pysselplaner får nog vänta ett tag men  man kan alltid vara förberedd😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
1/23/18, 10:33 AM
#5

Maria! Visst är det roligt att se framåt, vad ni ska göra sen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fransu
1/23/18, 11:43 AM
#6

God förmiddag!

En minus och ruggigt här idag. Ska komma in regn senare. Trist att snön ska bort och ersättas med slask och gråskalor. Inte mycket att göra åt, vädret går inte att styra över.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
[PeterTM]
1/23/18, 12:39 PM
#7

God middag 🙂

Vi har gråmulet väder, men vi ha än så länge klarat oss från de förbånkade plusgraderna, 2 minus just nu. Jag har bara småpyssel för mig idag, vågar inte gå för mycket för att skavsåret jag har på fibulahuvudet ska kunna läka någon gång.

JMW
1/23/18, 4:02 PM
#8

God eftermiddag! Då var ett veterinärbesök avklarat. Helt klart UVI så jag hämtade ut mediciner för "bara" 573 kronor. Vad besöket kostar vet jag inte än då faktura kommer senare. Så nu ska hon väl få det lite lättare framöver.

Har varit sol här tidigare idag. Står jag vänd mot solen så kan jag faktiskt känna värmen. Nu är det liksom ett blått ljus ute. Ganska vackert.

Upp till toppen
Annons: