Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 632 ggr
[PeterTM]
1/22/18, 5:49 AM

God morgon måndag 22 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon 🙂

Uppe tidigt, 04.00, för att hinna med allt innan det ör dags att åka till dialysen. Här är lite mildare idag, minus 5 står det på termometern. Det skulle bli 6 plus på onsdag, usch då blir det is överallt igen. Ha en bra dag alla 🙂

Annons:
Maria
1/22/18, 6:04 AM
#1

Godmorgon.

Här har vi två minusgrader och jag ska strax ge mig iväg till jobbet.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
1/22/18, 6:15 AM
#2

Läste precis rubrikerna i Expressen och högt upp hamnade "Lill-Babs ensamma liv -utan en partner" haha😃

Man får se det positivt. Det kanske inte finns några fler oroväckande nyheter att skriva om denna måndagsmorgon😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
1/22/18, 8:06 AM
#3

Morrn! Här är lika kallt som igår morse. Just nu -13,6 men det ska ju bli mildare. Även här blir det plusgrader fram i veckan. 

Sitter nu i kö till veterinären, Elsa har UVI och jag hoppas på recept på telefon. När jag nu kommer fram…

aggeelin
1/22/18, 8:29 AM
#4

Godmorgon! Här är det tio minus men snart blir det varmare, tyvärr.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
1/22/18, 9:31 AM
#5

Godmorgon ! 

Här är det -9 idag , Måndag , jag är ledig , ska ta en promenad til

Biblioteket , ta en kopp kaffe och kolla in lite böcker . 

Jag va klumpig igår , slog sönder min kaffe kanna , så nu kan jag inte fixa kaffe , måste köpa en ny kaffebryggare . Typiskt , en extra utgift i onödan . 😕

HH 🙂

worst
1/22/18, 10:31 AM
#6

God morgon!

Här är det grått och två minusgrader. Idag ska jag bara ta det lugnt, och ladda till i morgon…

Ett ord på vägen?
"Att inte veta, är det värsta jag vet!"

Annons:
Fransu
1/22/18, 11:37 AM
#7

God förmiddag!

Första arbetsdagen på veckan avklarad. Gick snabbt och smidigt idag.

Ska smälta min lunch en stund. Sen behöver jag åka på lite ärenden. Biblioteket och Klädkällaren bland annat.

Önskar alla en fin måndag!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

flocken
1/22/18, 3:13 PM
#8

Fortfarande sjuk. Men bättre än igår. Imorgon träffa läkaren och diskutera mina mediciner. Då ska han även få kolla så det inte är halsfluss jag fått. Kommer bli ännu en natt i soffan, sittandes o sova. Lägger jag mig ner rosslar det i hela bröstkorgen o gör ont.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
1/23/18, 9:02 AM
#9

#8 Hoppas du snart känner dig bättre.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: