Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 625 ggr
Maria
2018-01-14 06:55

Godmorgon söndag 14 januari

Godmorgon på er.

Hoppas ni får en härlig söndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
2018-01-14 07:59
#1

Godmorgon Hade gäster igår & kom i säng & somnade vid 23. Vaknade vid 05 utav smärta i ryggen & ett revben. Det är första gången inflammationen sätter sig i ett revben. Får bli en vilodag. Nu när jag mått så dåligt så länge får jag så dåligt samvete att min man får ta så mkt ansvar då jag inte klarar av att göra så mkt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

worst
2018-01-14 10:09
#2

God morgon!

Dagens höjdpunkt blir nog bio i kväll, "Three Billboards outside Ebbing, Missouri". Två favvoskådisar med, så jag hoppas den är bra!

Får man skoja så här med vädret? Är inte det allvarliga saker?   😉 https://www.svt.se/nyheter/inrikes/se-vader-nils-ge-sig-in-i-januaridimman-pa-jakt-efter-helgens-vaderprognos

Maria
2018-01-14 11:12
#3

#1 Hoppas att du känner dig bättre snart. #2 Haha

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
2018-01-14 11:35
#4

God förmiddag 🙂

Här är samma gråväder som igår, 1 minusgrad och ett tunt snötäcke på några få cm. Jag ska precis sätta igång med ombyggnaden av mitt fjärde och sista vitrinskåp. Gjorde iordning det tredje igår. Det blev bra, men jag var helt slut efteråt och jag känner av det än, men jag tror att jag ska kunna fixa det ändå.

När detta är klart ska jag börja med nästa projekt, att bygga ett diorama av enklare slag för att kunna ta bra bilder av mina modellbilar även vintertid när det inte blir så snyggt och inte är så praktiskt att fota ute. Min dotter är taggad inför det och vill vara med och måla 🙂

Maria
2018-01-14 11:47
#5

#4 Så roligt. Alltid kul när man har projekt tillsammans.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fransu
2018-01-14 16:25
#6

God eftermiddag!

Det har varit en lugn dag idag. Härlig skogspromenad på förmiddagen. Goda varma mackor till lunch framför en tv-serie. Kom precis hem från en sväng till en Hemmakväll-butik där jag köpte en stor bunke godis. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
[PeterTM]
2018-01-14 18:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God aftonkvist 🙂

Mission accomplished, alla mina bilskåp är nu ombyggda från totalt 16 plan i fyra skåp, till 22 plan. Det tredje av dessa har jag fixat idag. Ryggen är helt paj, men nu är det klart 😃

Fransu
2018-01-14 18:39
#8

#7 Vad fint! Vilken samling du har där. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
2018-01-14 19:00
#9

#7 Vilket fint jobb och vilken samling. Imponerande båda.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
2018-01-14 20:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

#8, #9 Jag har ett skåp till, lite bredare än dessa tre, men det står i inre hallen.

Maria
2018-01-14 21:00
#11

Hur många bilar har du totalt?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
2018-01-14 21:04
#12

#11 Drygt 80, snittvärde omkring 800-1000 kr per styck.

Maria
2018-01-14 21:08
#13

Ok vilken samling. Hur länge har du hållit på?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[PeterTM]
2018-01-14 21:47
#14

#13 Jag har hållit på i drygt 20 år. Började när jag var nyamputerad och inte kunde röra mig så mycket.

aggeelin
2018-01-14 22:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Jag får önska god kväll! Lyckades inte trycka iväg min morgonhälsning. Idag har jag lagat min rumpvärmare genom att sticka en laglapp och sy dit. Rumpvärmaren är så smidig så jag vill ha kvar den.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: