Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 626 ggr
Maria
12/17/17, 7:31 AM

Godmorgon söndag 17 december

Godmorgon på er.

Min bror och svägerska sover fortfarande och idag ska de åka hem. Vi var på kalas igår och det var jättetrevligt.

Idag har vi minus 4 grader ute och det har ju kommit en del snö så jag gissar att det är halt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fransu
12/17/17, 8:18 AM
#1

God morgon!

Vackert ute idag. Snö och det ser ut att bli klart väder. Hela nio minus nu på morgonen.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Soligajag1
12/17/17, 8:21 AM
#2

Gomorron 🙂 

Ojojo, , -7 här, , då är det halt här med , då får man gå försiktigt när man 

ska ut . 🙂 Så man inte "drattar" på ändan. 

#0 Va mysigt med besök  utav bror och svägerska. 🙂 

Njut av Söndagen , den 3:e Advent, , jisses vad dagarna går . 

Nästa Söndag är det Julafton. 🙂

Idag senare blir det nog Lussebullebak.🙂

HH 🙂

aggeelin
12/17/17, 9:39 AM
#3

Godmorgon! Här har vi lite snö så det är vitt och så solsken på det!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

worst
12/17/17, 10:17 AM
#4

God morgon!

Grått väder med en aningens pudersnö på backen och runt nollan. Efter julbordet igår, så var jag inte speciellt hungrig till frukost idag!   😉

Ett ord på vägen?
"Tiden är naturens sätt att hindra allting från att hända på samma gång!"

[PeterTM]
12/17/17, 12:57 PM
#5

God eftermiddag 🙂

Här har vart 6-7 minusgrader och soligt idag, men ack så svårt att gå på det stenfrusna slasket från igår. Vi har gäster som firar vår pojkes 17-årsdag.

citytjejen
12/17/17, 6:50 PM
#6

Dagen började med sovmorgon till 11.30, lite väl länge egentligen men vi behövde nog det! Tog en långpromenad nere vid vattnet medan det forfarande var ljust ute och sen blev det städning av lägenheten. Nu har mannen åkt till en kompis för att ha filmkväll och jag tar det lugnt hemma. Ska lägga ansiktsmask och packa träningsväskan för i morgon.

/Christina

Annons:
Carrosh
12/17/17, 7:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Godkväll!

Varit en ganska lugn dag här idag. Vaknade kl 7 imorse av plogen här utanför.. Lite väl ivrigt att börja så tidigt en söndagsmorgon, tycker jag..

Var ut en sväng i den härliga snön och fotograferade solnedgången - den var otroligt härlig!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Maria
12/17/17, 7:58 PM
#8

Här plogas det vid behov även om det är mitt i natten och jag är så tacksam ;-)

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carrosh
12/17/17, 9:14 PM
#9

#8 Det slutade under eftermiddagen, så förstår inte riktigt varför de inte plogade då istället. Klockan 7 på en söndagsmorgon i ett bostadsområde där det ekar och låter något fruktansvärt mellan husen.. Vi har även sopstationer mellan husen och slänger någon sopor efter 10 så väcker de hela grannskapet.. Inte första gången de är så ivriga med att sätta igång så tidigt även helgmorgnar. Skrev ett lite smått syrligt mail till vårt bostadsbolag (som har hand om skottningen här) och påpekade detta.. får se vad de svarar..

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Fransu
12/18/17, 8:19 AM
#10

#7 Vilken härlig bild. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Carrosh
12/19/17, 1:04 PM
#11

#10 Tackar! 😃

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: